Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

HELP ! mijn plantjes hebben (blad)problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP ! mijn plantjes hebben (blad)problemen

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Sinds 8 week heb ik voor het eerst 2 plantjes. Ik heb de zaadjes niet gekocht maar ik kwam ze tegen in mijn zakje wiet. Dus ik dacht ach wat zou het ik heb ze laten kiemen en ze gewoon gepoot. Er is helemaal geen voeding of wat dan ook toegevoegd, maar ik kweek anders dan de meeste mensen ze staan bij mij gewoon in de woonkamer. Het kleine plantje begon gelijk moeilijk te doen maar leeft toch nog, alleen nu begint de grotere plant ook een beetje moeilijk te doen. Dit is begonnen na het verpotten (van een klein potje voor in de vensterbank naar een 65 liter pot) ik kan geen enkel beestje vinden in de plant dus jullie zijn mijn laatste hoop!

    Ik zal er een paar foto's bij doen voor de duidelijkheid (de grond lijkt veel te nat maar ze hebben net water gehad), alvast bedankt.

    2012-08-14 14.34.21.jpg2012-08-14 14.36.34.jpg2012-08-14 14.34.39.jpg2012-08-14 14.35.30.jpg 2012-08-14 14.34.55.jpg2012-08-14 14.35.14.jpgEn nu de kleine --->2012-08-14 14.50.30.jpg2012-08-14 14.50.45.jpg2012-08-14 14.50.55.jpg
    Attached Files

    #2
    Re: HELP ! mijn plantjes hebben (blad)problemen

    Als je zoveel water geeft, lijkt de grond niet alleen nat, dat is hij ook. Ik zie weinig problemen behalve dat de grond aangedrukt lijkt en dat de plant te weinig licht vangt. Daardoor vallen die bladeren af. Zet ze lekker buiten joh en stel jezelf even voor in het daarvoor bestemde topic.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: HELP ! mijn plantjes hebben (blad)problemen

      ok dank je maar ik heb nog een vraag, welke topic is dat dan ? (sorry dit is voor mij de eerste keer dat ik lid ben van een forum)
      en de plantjes kunnen niet naar buiten dat is het probleem. vandaar ook de kweek in de huiskamer.
      Last edited by natuurlijkkweken; 15 August 2012, 11:36.

      Comment


        #4
        Re: HELP ! mijn plantjes hebben (blad)problemen

        te weinig licht, glas breekt UV-straling af, dat hebben ze nodig.

        Comment

        Bezig...
        X