hallo iedereen,
na jaren gebruiken, wou ik ze een keer zelf gaan groeien, dus op een goede dag een tentje gekocht endit zijn mijn eerste 5 plantjes,
ik heb vijf zaadjes gekocht bij de kiwi (growshop in amsterdam). ik kom zelf niet uit amsterdam dus telkens daarheen terug gaan voor vragen schiet niet op.
dus zodoende ook deze topic, ik heb namelijk hulp nodig
ik heb een lv van gemiddeld 50/70 procent, met een temp tussen 18 en 23.
de plantjes zijn nu ong 2/3 weken oud. ik begon met 5, is er alleen eentje doodgegaan bij overpotten (kak!)
ik had bij 2 een paarse steel, dit ging weg toen ik voeding begon te geven (fishmix)
echter nu is er een aan het verdorren! HELP!
en twee andere beginnen een lichte verkleuring te krijgen. wat ik allemaal vreemd vind aangezien ik voor alle 4 hetzelfde doe que voeding en grond
ik ben nu begonnen met alleen water geven, dat advies vond ik op dit forum
het kan zijn dat er teveel voeding is bijgekomen, of dat ik teveel water geef, dus wou morgen nog water geven en dan ff 2 daagjes niks
op dit moment met 18/6 bezig met 2x55watt
en groei in een mix van cheap potgrond en voedingsgrond van de growshop
iemand advies?
verdorde.jpguitslag.jpgvoeding.jpg
na jaren gebruiken, wou ik ze een keer zelf gaan groeien, dus op een goede dag een tentje gekocht endit zijn mijn eerste 5 plantjes,
ik heb vijf zaadjes gekocht bij de kiwi (growshop in amsterdam). ik kom zelf niet uit amsterdam dus telkens daarheen terug gaan voor vragen schiet niet op.
dus zodoende ook deze topic, ik heb namelijk hulp nodig
ik heb een lv van gemiddeld 50/70 procent, met een temp tussen 18 en 23.
de plantjes zijn nu ong 2/3 weken oud. ik begon met 5, is er alleen eentje doodgegaan bij overpotten (kak!)
ik had bij 2 een paarse steel, dit ging weg toen ik voeding begon te geven (fishmix)
echter nu is er een aan het verdorren! HELP!
en twee andere beginnen een lichte verkleuring te krijgen. wat ik allemaal vreemd vind aangezien ik voor alle 4 hetzelfde doe que voeding en grond
ik ben nu begonnen met alleen water geven, dat advies vond ik op dit forum
het kan zijn dat er teveel voeding is bijgekomen, of dat ik teveel water geef, dus wou morgen nog water geven en dan ff 2 daagjes niks
op dit moment met 18/6 bezig met 2x55watt
en groei in een mix van cheap potgrond en voedingsgrond van de growshop
iemand advies?
verdorde.jpguitslag.jpgvoeding.jpg
Comment