Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladvergeling & Paarse stengels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladvergeling & Paarse stengels

Korting op 420shop
    beste mede smokers . nu eindelijk men pc terug te hebben , kan ik nu eindelijk een topic starten van men plantjes . dit doe ik vanavond : maar nu zit in men laatste 3 weeken voor de oogst en krijg last van paarse stengels en bladvergeling . de stengels zijn wasrschijnlik van temperatuur verschillen . en de bladvergeling denk ik van te kort aan stikstof 4 van de 5 plantjes heben er van de ene wat meer dan de andere . nu men vraag is welke voeding ik het best zou geven voor stikstoftoevoer zou er morgen omgaan naar de alien zo men plantjes niet naar de ruk gaan !! 3x northernlight 1x jack herrer '1x fruit spirit ' = echt bom wietje !! alvast bedankt
    Last edited by Zboy; 14 January 2013, 18:03.
    2015 * zboy's toppentuintje *

en voor de rest blaazee it mede growers

Re: Bladvergeling & Paarse stengels

Comment

Zonder foto's kun je geen goed advies verwachten natuurlijk, dan blijft het een beetje gokken.
      Als jij denkt dat het een stikstoftekort is, dan geef je gewoon een keer groeivoeding.

Maar je moet zo de laatste week geen grote veranderingen meer verwachten.
      Ik neem aan dat je over een week overgaat op gewoon water zonder voeding.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ben deze week al overgegaan op alleen water , gewoon voor de smaak , vorige kweek een week later beginnen spoelen en de smaak van de producten zat er lik nog ietsje in .. kan het daaar aan liggen omda ik al aan het gewoone wteren ben ? mvg dus als het stikstof tekort is gewoon de groeivoeding van canna gebruiken ?

Comment

Ligt er aan hoe ver ze is en hoeveel voeding er in de aarde zit.
          Als de trichomen inmiddels milky-wit zijn zou ik nu geen voeding meer geven als je al gestopt was.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Ligt er aan hoe ver ze is en hoeveel voeding er in de aarde zit.
            Als de trichomen inmiddels milky-wit zijn zou ik nu geen voeding meer geven als je al gestopt was.
            heb een topix geopend bij kweekverslagen binnenkweek .. fotos staan erbij mvg

Comment

Bezig...
            X