Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zambeza Autoflowering Northern Force blad problemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zambeza Autoflowering Northern Force blad problemen

Korting op 420shop
    Beste mede growers,

Ik ben begonnen met een Autoflowering van Zambeza, The northern force.
    Nu heb ik problemen met het blad. Ik heb al bij Monty's bladproblemen oplosser gekeken maar kan niet vinden wat het probleem bij mij zou kunnen zijn.
    Wie heeft een idee wat ik zou kunnen doen om mijn bladprobleem op te lossen?

Autoflowering 1.jpgAutoflowering 2.jpgAutoflowering 3.jpgAutoflowering 4.jpg

Re: Zambeza Autoflowering Northern Force blad problemen

Heee lazy,

Heb je iets op de plant gespoten?Wat is je temperatuur in je hok?Wat is de lv?
    Je moet denk ik wel wat meer vertellen wat je allemaal met je plant hebt gedaan.
    Ik denk dat de mensen je dan ook wat beter kunnen helpen.Denk wel dat je lamp er te dicht op hangt.Ik zou dat verdorde stukje of slap hangend stukje (foto 3) even weg halen.

Gr Goud

Comment

Comment

Ik moet het inderdaad even beter uitleggen, Ik heb een autoflowering zaadje laten ontkiemen.
        Ik heb in mijn schuur vol met een hoop zooi 2 fittingen kunnen vinden, hierbij heb ik in huis twee nieuwe spaarlampen gezocht met de kleurcode warm white.
        Ook heb ik een tl buis gevonden met kleur cool white.
        Deze hangen er nu al een tijdje boven. En dit is het resultaat tot nu toe. ( ik weet dat het lampen aantal erg weinig is )
        Ik heb er ook een ventilator op gezet. En die buis die je op de foto ziet is inderdaad van de CV ketel.
        Het kastje is gewoon een schuifdeurtje op mijn kamer ( zolder kamer loopt schuin af )
        Het plantje heb ik wel eens bespoten met water toen de lampen uit waren. ( had gelezen dat de bladeren enzo meer licht opnemen )
        Ik zou niet weten wat de temperatuur is en wat de luchtvochtigheid is omdat al mijn materiaal bij elkaar gesprokkeld is.
        Het idee was ook meer om het als experiment te gebruiken en te kijken wat er vanaf zou komen omdat ik nog geen geld heb voor een kweektent.

Ook heb ik voeding gekregen van een vriend van mij. Dit is de ATA TERRA MAX 1 LITER en de ATA PK 13-14.
        Ik heb tot nu toe nog geen voeding gegeven. Hebben jullie misschien tips wanneer ik deze het beste zou kunnen gaan gebruiken?

hopelijk hebben jullie iets meer duidelijkheid gekregen van de situatie, mocht het niet duidelijk zijn dan hoor ik het graag.
        En natuurlijk zijn alle tips welkom !

Groetjes LazyAssGrower
        Last edited by LazyAssGrower; 25 January 2013, 16:49.

Comment

Stress in zowel temperatuur, water en licht. Tijd voor een upgrade, of de kliko.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Zoals je kan zien heb ik niet voor de laatste optie gekozen :

1.jpg2.jpg

Het experiment is dus gelukt.

Groetjes LazyAssGrower

Comment

Samkelijk. Al had die ook nog iets langer mogen staan zo lijkt het.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Samkelijk. Al had die ook nog iets langer mogen staan zo lijkt het.

Comment

Bezig...
              X