Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mogelijk calcium tekort

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mogelijk calcium tekort

Korting op 420shop
    Dag allemaal,

Ik ben bezig met een kweekje van twee royal dwarfs, en tot nu toe ging alles redelijk goed. Nu heb ik echter gisteren een (opkomend?) bladprobleem ontdekt bij 1 van m'n 2 dames. Ik gok op een beginnend calcium tekort als ik zo monty's bladprobleem topic wat overloop.

IMG_1935.jpg
    Fear leads to anger..Anger leads to stress..Stress leads to doobies

Re: Mogelijk calcium tekort

Dat is idd een Ca gebrek. Onder de 18 grade heeft de plant al moeite met het vervoeren van Phosfor. Onder de 12 graden gebeurt er eigenlijk al helemaal niks meer kwa opname en vervoer van voedingsstoffen.

Je te hoge PH van je water verbruikt je Ca buffer in je medium. Als die op is heb je dus naast je Ca gebrek ook sterk fluctuerende bodem PH.

Comment

Bezig...
    X