Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

droge puntjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

droge puntjes

Korting op 420shop
    wat doe ik fout !!

kweek op cocos, gebruik hy pro wortelstimulator en hy pro spray mix,
    ze staan nu in de 4de dag in de groei, en heb de lampen op 1 meter hoogte, en heb ze eerste 2 dagen 24 uur licht gegeven, nu gewoon 18/6

lv is rond de 70
    temp. tussen 22, en 27.5

heb de eerste dag gelijk ongeveer 200ml water gegeven, en de dag erna ook weer, en gister en vandaag niet. (11 liter potten )

weet niet wat ik fout heb gedaan, of eigelijk denk ik door 48 uur licht te geven non stop
    of te wijnig water in dag 1.

hoor graag wat ik fout heb gedaan.
    Attached Files
    Last edited by cohones; 3 February 2013, 18:14.

Re: droge puntjes

a - je hebt spint stekken
    b - verschrompelde stekjes wijzen op; teveel water? te warm? te weinig ventilatie? toch de lamp misschien te kort erop?
    c - die 48 uur licht is niet normaal

DDDDD - lees eerst eens goed zodat je 'n basis hebt qua kennis als je iets wilt gaan doen.
    je gaat tenslotte ook niet als 'n kip zonder kop je motorblok uit elkaar draaien als je niet weet hoe zo'n ding in elkaar zit toch !!!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Niemand heeft leren lopen zonder te vallen toch je moet van je fouten leren, het is niet schandalig om foute te maken, daar leer je juist van.

maar gaan ze dood over een paar dagen, of redden ze het nog wel??

Comment

Die plantjes kunnen nog mooi worden, maar dat heeft veel tijd nodig. Je zult tegen beestjes moeten gaan behandelen, beter water geven (niet meer) en veel moeten lezen. Beter ontsmet je jouw hok met chloorwater en begin je opnieuw. Fem. Zaad is niet zo duur. Je stekkenboer zou ik ook niet meer bellen..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Yup, kliko.
          En heel de ruimte leeg halen en alles heeeeel goed schoonmaken.
          Anders vind je over 4 kweekjes nog spint in je planten.

Je zou voor de lol dat gestippelde blad eens met een vergrootglaasje, of van heel dichtbij aan de onderkant moeten bekijken.
          Last edited by QnQ; 4 February 2013, 00:45.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

oke ga de stekjes weghalen, maar moet ik de aarde ook wegdoen?? of kan ik die nog wel gebruiken ?

Comment

Huh je kweek toch op coco's staat in de beginpost. Dus welke aarde wil je wegdoen. Cocos kan je gewoon spoelen met water op de juiste PH.

Comment

Spint zit normaal gesproken op de plant, niet in de aarde, maar ik zou geen risico nemen. Maar da's persoonlijk.
                Als je alles in je hok hebt schoongemaakt, potten, wanden, lampen, filterhoes gewassen etc ..
                Dan zou ik flink de pest in hebben als er 1 blijkt te overleven die toevallig in de cocos is beland en over een zwemdiploma blijkt te beschikken.
                Mgoe, ik overdrijf weleens misschien
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Mgoe, ik overdrijf weleens misschien
                  beter voorkomen dan genezen antwoord ik der dan op !!!
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Topic moved naar de bladproblemen sectie!

Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
                    X