Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verbrande bladpunten door de warmte ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verbrande bladpunten door de warmte ?

    Korting op 420shop
    foto (54).jpgfoto (55).jpgfoto (56).jpg

    #2
    Verbrande bladpunten door de warmte ?

    Wat geef je van voeding en hoeveel? Grtn

    Comment


      #3
      Re: Verbrande bladpunten door de warmte ?

      komt door teveel voeding van de warmte hebben ze zo te zien geen last want anders zouden de bovenste bladeren beginnen opkrullen naar boven

      Comment


        #4
        Re: Verbrande bladpunten door de warmte ?

        Ik gebruik voeding van canna, ze zitten nu 5 weken in de batmix van plagron en ik heb ze alleen nog maar wortelcomplex en cannazym gegeven, gisteren heb ik voor de eerste keer halve dosis groeivoeding van canna gegeven maar de verbrande bladpunten waren er al daarvoor. dus zou overvoeding dan nog het probleem kunnen zijn ?

        Comment


          #5
          Re: Verbrande bladpunten door de warmte ?

          je moet kijken naar de nieuwe scheuten die gevormd worden als die geen gele bladpunten vertonen dan zou je wel terug voeding kunnen gebruiken

          Comment


            #6
            Verbrande bladpunten door de warmte ?

            Ik moet bekennen dat ik al nog iemand had gezien met puntjes en batmix, heb je gezaaid daarin, of zaai en stekgrond gebruikt?

            Comment


              #7
              Re: Verbrande bladpunten door de warmte ?

              Hallo Jooms88,

              Het is beslist geen verbrande punten want die zien er heel anders uit. zie bijgaande foto.
              Ik neem ook aan dat het een te weinig aan voeding is.

              Groetjes Jan
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: Verbrande bladpunten door de warmte ?

                Topic moved naar bladproblemen sectie!

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Verbrande bladpunten door de warmte ?

                  Lijkt met en hoge PH + veel te hoge bodem EC

                  Comment


                    #10
                    Re: Verbrande bladpunten door de warmte ?

                    Ik merk net dat mijn nieuwe scheuten ook een verkleuring hebben aan de bladpunten. Kweek ook op Plagron Batmix. Planten staan nu een 3 weken in hun grote pot. Heb nog geen voeding gebruikt, gewoon wat er in de grond verwerkt zit. Heb wel PowerRoots gegegeven (ook van Plagron), en het water telkens aangezuurd tot pH 6,4.

                    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                    Lijkt met en hoge PH + veel te hoge bodem EC
                    Even voor de duidelijkheid, :p, een te hoge pH, bedoel je dan NIET ZUUR GENOEG, of TE ZUUR?
                    Hoge pH = pH 7+, dus eerder neigend naar basisch, maar ik heb het vermoeden dat je hier wil wijzen op een te hoge zuurtegraad. Of ik heb het mis?
                    Just to be sure, zodat ik die bladpuntjes weer gezond kan krijgen

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Verbrande bladpunten door de warmte ?

                      teveel voeding, maar kijk eens naar je paarse stengetjes mss ook wat lage luchtvochtigheid ?

                      als je azuurt veronderstel ik niet dat je een te hoge ph hebt en ja te hoog bedoelt ie +++++++ ph

                      Comment


                        #12
                        Re: Verbrande bladpunten door de warmte ?

                        Dit komt door een overschot van voeding in het medium. Ik durf te wedden dat deze planten sinds kort op 12/12 staan. Hierdoor stagneerde de groei en zo ben je blijven zitten met nog drie weken aan voeding in je badmix. Een weekje afgezuurd water geven tot de nieuwe scheutjes lichter van kleur worden.

                        een paar natte handdoeken voor een hogere LV. Kan ook wonderen doen. Ze zien er redelijk gestrest uit.

                        Ik vind badmix heel slecht voor binnenkweek tenzei je van plan bent om om 6 weken voor te groeien. Echter hier heeft niemand tijd,zin,en ruimte voor. Badmix is dus leuk voor buitengebruik.

                        suc6
                        Roll Roll Roll the Jhoint, twist it at the end. Light it up, take a puff, and pass it to a friend.

                        Comment

                        Bezig...
                        X