Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ? het begint van uit de nerven?

    het gaat over big bang, super skunk & top 44

    zie foto
    HPIM4968.jpg

    #2
    Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

    Op de foto onder HPS licht is het niet te beoordelen. Foto knippen net na lamp uit met flits.

    Comment


      #3
      Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

      K zie in elk geval niks verontrustends.
      Kun je eens een foto zetten genomen bij gewoon licht?
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

      Comment


        #4
        Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

        hier op die foto zie je het
        het gerimpelde gedeelte van het blad
        donker groene vlekken vanuit de nerven.jpg
        Last edited by wiedewiet; 19 February 2013, 16:12.

        Comment


          #5
          Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

          De twee planten in de ronde potten staan zo te zien te nat. Voor een bladdiagnose zijn foto's geknipt onder HPS onbruikbaar, daar zien we niks op!

          Comment


            #6
            Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

            Hoe zit het met de temperatuur in je hokje, in de nabijheid van de plantjes?

            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

              het is 25 graden
              nu krijg ik ook gele blaadjes ze verbranden gwn volgens mij
              de 600w hps groei en bloei hangt op ongeveer 70 cm boven de planten

              groetjes ! wiedewiet

              Comment


                #8
                Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

                Oorspronkelijk geplaatst door wiedewiet View Post
                het is 25 graden
                nu krijg ik ook gele blaadjes ze verbranden gwn volgens mij
                de 600w hps groei en bloei hangt op ongeveer 70 cm boven de planten

                groetjes ! wiedewiet
                Schiet eens een foto met de lamp uit
                {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

                Comment


                  #9
                  Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

                  zal er vanavond eens 1 neme met de lamp uit want nu ist hun 12uur nacht en mag ik ze niet storen

                  Comment


                    #10
                    Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

                    Neem er dan meteen 10 ofzo, dan zit er in ieder geval 1 tussen waar we wat op kunnen zien
                    Ik ben benieuwd ..
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

                      hier zijn wat fotos
                      ik weet het te weinig plaats in mijn tentje had ze veel vroeger op 12/12 moeten zetten
                      er is net 1 week op 12/12 gepasseerd
                      ze krijgen gwn water met wortel stimulator en regulator van aptus en ik volg hun voedings- schema

                      2013-02-25 22.58.03.jpg2013-02-25 22.57.35.jpg2013-02-25 22.57.48.jpg2013-02-25 22.57.52.jpg2013-02-25 22.59.11.jpg2013-02-25 22.59.19.jpg
                      2013-02-25 23.00.16.jpg2013-02-25 23.00.44.jpg2013-02-25 23.00.56.jpg2013-02-25 22.55.43.jpg2013-02-25 22.58.23.jpg2013-02-25 22.58.38.jpg2013-02-25 22.59.28.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

                        EC wat aan de hoge kant zo lijkt het.

                        Comment


                          #13
                          Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

                          ik heb geen ec en geen ph meter
                          ik gebruik gwn kraantjes water nu
                          zou het helpen moest ik een tijdje gedemineraliseerd water geven
                          of wat moet ik eraan doen ?

                          Comment


                            #14
                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: ik krijg donker groene vlekken op mijn blaadjes weet iemand hoe dit komt ?

                              Hallo $iR

                              danku voor de goeie raad !

                              ik ben all 2 dagen gestopt met voeding geven omdat ik dacht dat dit ook een optie kon zijn
                              ik dacht dat het de lucht toevoer ook mss kon zijn daarom heb ik ook een buisventilator aangesloten via de fan controller zodat die zachtjes draait

                              greetz Wiedewiet !

                              Comment

                              Bezig...
                              X