Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad krult omlaag wat kan het zijn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

blad krult omlaag wat kan het zijn

Korting op 420shop
    He. Ben beginnende kweker hep blad probleem na over potten bladren krullen omlaag wat kan het probleem zijn tmp 26 lv 65 70. 200 ml bloei van hesi elke dag soms om de twee ph 6 grond ph 6.3 hazew.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Het zijn namelijk alleen de nieuwe bladrn. Heeft iemand nog ervaring hiermee

Kan. Het stres. Zijn door. De overplanting of ligt het aan de ph van het water kan van alles bedenken maar precies weet ik het niet. Ze staan er nu al drie dagen zo bij

Re: blad krult omlaag wat kan het zijn

Hoy jahsergy,

Je plantje ziet er wel goed uit.
    Volgens mij is er niets echt fout hoor. Het is normaal dat de kleine blaadjes wat krullen als ze zich vormen. Binnenkort zullen ze zich wel uitstrekken naar het licht en mooi recht komen.
    Hou je draadje wel wat in het oog en zie wel als er iets veranderd.

Ik heb je draadje verplaatst naar het subforum bladproblemen (alhoewel dat er niet is )

Grtz $iR
    sigpic

Comment

He smoke a lot ik vind toch dat het wat slechter gaat met ze na de verpotting blaadjes zijn ook misvormd en krom getrokken ik zal wat meer fotos plaatsen. Al vast bedank voor de snelle reacties

Comment

Niet panikeren. Bij een overpot beschadig je altijd de haarwortels waarmee de plant drinkt. Ze moet na een overpot dan eerst nieuwe haarworteltjes maken om water op te kunnen nemen. De plant verdampt echter wel gewoon en om nu te voorkomen dat ze al haar celdruk zou verliezen en zou verwelken sluit ze de bladmondjes om een teeveel aan verdampen te voorkomen. Ze kan het immers nog niet aanvullen. Dit geeft dan een tijdelijke claw-stand aan het blad. Door de bot hersteld ze binnen een dag of 5 na een overpot. Vaak zie je dat men na een overpot de pot dan meteen gaat gieten. maar ze kan zonder haarwortel sowieso niet drinken dus zet het niet te nat want dan verstikt de wortel en heeft ze het veel moeilijker om nieuwe haarwortel aan te maken.

Comment

Exactly.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

He flinstone thanks voor de info. Het zijn er trouwens 6 royal dwarf 3 royal haze en 5 stekkies.og kushniet alle dames hebben. De verschijnseln dus eigenlijk moet ik de dames gewoon hun ding laten doen. Voor een weekje. Een aantal van ze zijn al in de bloei. En eentje vertoont bruine haartjes hele kleine terwijl de plant nog geen top vorming heeft ligt dat ook aan de. Overpotting of wat anders

Comment

Ja als je met je vingers aan je pistels bent gekomen kan het best zijn dat er een paar vroegtijdig bruin kleuren. Komt allemaal goed hoor. Nu heeft ze rust regelmaat en reinheid nodig en vooral niet te veel water.

Comment

Oke heb ik weer wat bij geleerd kan we'll door het verpotten zijn geweest dat ik perongeluk de pistels heb aangeraakt ik zal weer probrn een paar pics van de dames te posten het wil niet helemaal lukken

Comment

Het gaat al wat beter met de dames. Zien er weer blij uit zal wat. Pics. Proberen te pltsn gaan nu de bloei in

Comment

Hallo allemaal de dames zijn nu allemaal in de bloei behalve de oG stekjes. Alleen kleurn de nieuwe bladren geel en bleek van uit de nerv ik heb ze een halve dosis bloei van hesi geggvn met een ph van 6.3 en de. Lv 60 -65 tmp 26 -27. Ze hebben een maal dossis twee dagen terug gehad. 200 ml en gister 200 ml water ik denk dat het te weinig voeding is maar ik vraag het tog aan de experts hier op de site. Wat kan het. Zijn zal wat pics plaatsen plntns zijn nu 4 wken oud waarvan 1 week bloei

he hier wat pics hoop dat het duidelijk genoeg is
                    Attached Files

Comment

Hallo allaemaal ik heb de ph van de grond gemtmn en die is 4.7 dat is veel te. Zuuur volgen mij hoe krijg ik mijn ph van. Naar boven door kalk toe te voegen of werk dat. Niet voor de dames. Want ze gaan al naar week 5 en zien er echt we'll. Klein uit. En. Blaadjes zijn. Niet mooi volgroeit Aub snelle reactie wie heeft hier ervaring mee

Comment

gieten met kraanwater. Kraanwater heeft een PH van rond de 7,5 tot 8. Dit zou je bodem PH dan omhoog moeten brengen. Wel vreemd zoon lage bodem PH.

Comment

Oke dus spoelen met een hoger pph mijn kraan water is 7.3. Hoe werkt biologiche kalk voor. De aarde en de dames is dat we'll goed om toetevoegen aan je aarde om de ph van het meduim te verhogen

Ja. Ik heb de aarde gehaalt bij een grow shop dus vind het ook raar hoop dat dat de aarde snel weer op een ph van 6 komt voor de dames thanks voor de info

Comment

heb nu weer problmn met de bladrdn wat kan het zijn wie heeft hier ervaring mee

Comment

Comment

Bezig...
                              X