Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad van mijn wiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad van mijn wiet?

    Korting op 420shop
    Mijn vraag is ik heb mijn pland in mijn groeifase zitten de dieven (ik wou proberen en leren )
    Maar ja had het beter niet gedaan mijn pland blijf klein maar zet wel uit .
    en mijn andere platjes zijn al in de bloei maar deze niet ik zal er een foto laten zein.DSC_00.jpg mijn vraag is.
    voor meer licht te laten schijnen wou ik paar groote bladeren weg doen voor meer licht??????????
    Doe ik er wel goed aan of neit want van de bladeren nemenze ook voeding dacht ik.
    daarom zou ik van de andere zen mening wille wetenDSC_0.jpg mijn andere planten zijn tweeker hoger

    #2
    Re: blad van mijn wiet?

    Bladeren zorgen voor energie.
    Als je een klein plantje wil, of als hij te hard groeit, kun je een beetje snoeien.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: blad van mijn wiet?

      Een indica blijft erg klein en een sativa word lang en dun. Ik denk dat je nu een indica hebt. wat voor lamp heb je?

      Comment


        #4
        Re: blad van mijn wiet?

        mijn lamp is 600 wat philips greenpower.mijn zaatjes komen van growschop alien.
        weitplantje is Bubblegummer blijf klien kom door mij denk ik omdat ik in de groei faze heb zitte de dieven
        kan moelijk zeggen na mijn derde vetaking naar omhoog heb ik af geplukt want mijn andere plante zijn allemaal rond 60 a90 cm hoog schat ik
        Maar zoals qnq zeg als te hard groei een beetje snoeien.schit wou juis een andere fotto gaan maken in mijn kotje maar de licht ga juist uit
        Want wou u de andere plantje laten zein ook een Bubble en is de dubbel zo groot Zal voor een andere maal zij

        Comment


          #5
          Re: blad van mijn wiet?

          heb wat zitten te googel als een kleine binnen weet pllantje hart groei.(snoeien).
          ik zal zo de laste twee weken een klein klein beetje snoeien maar niet veel .

          Comment


            #6
            Re: blad van mijn wiet?

            Topic moved naar de bladproblemen sectie!

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: blad van mijn wiet?

              Als je een groter potje neemt willen ze ook nog weleens wat groter worden
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X