Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele bladeren in de bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele bladeren in de bloei

    Korting op 420shop
    Beste mensen mijn wietplant zit nu in de 4 weekvan de bloei, maar ik heb gele bladeren , maar begin wel toppen krijgen. Ik ben voor het eerst aan het kweken en heb 1 weekgeleden knipafval erbij gedaan waar ook topjes bijzaten. Ik gebruik voeding van de gamma waar eigelijk alles inzit !!!!!!!!!!!!! Wat moet ik doen?


    Grt Pauluz

    #2
    Re: help

    Je haar rood verven.

    Comment


      #3
      Re: help

      vage gast

      Comment


        #4
        Re: help

        beter da dan nen domme onwetende kerel die hier komt hulp vragen en te tam is voor zelf een oplossing te zoeken.
        Btw, als je ni tegen een grap kan feel free to go away, het zit hier namelijk vol 'vage gasten' zoals jij het benoemt

        Comment


          #5
          Re: help

          Stikstof tekort. Kijk eerst eens op internet voordat je dingen vraagt. En koop anders voeding dat speciaal voor wietplanten is.

          Comment


            #6
            Re: help

            fotos plaatsen kan je ook mee beginnen,zegt meer dan duizend woorden

            Comment


              #7
              Re: Gele bladeren in de bloei

              Verplaatst naar bladproblemen en titel aangepast.
              En neem ook ff de tijd de gang van zaken qua gebruik van dit forum e.d. tot je te nemen a.u.b.

              Comment


                #8
                Re: Gele bladeren in de bloei

                Je plant bemesten met bladafval.
                Weer een stuntpiloot.

                Nou, laat maar zien dan, zet er maar eens wat foto's op. (klik op het icoontje met boompje)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Gele bladeren in de bloei

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Je plant bemesten met bladafval.
                  Weer een stuntpiloot.
                  *Met topjes* - Kan alleen maar slagen.
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment


                    #10
                    Re: Gele bladeren in de bloei

                    kan ook boven de pot gaan hange heb je ook meststof(gratis en voor niks) dan kan je de kleine topjes en bladafval gebruiken om hasj te maken haha

                    Comment


                      #11
                      Re: Gele bladeren in de bloei

                      Geel blad kent een boel oorzaken. Te weinig N, teveel P of K, teveel water, te weinig licht, teveel licht, te weinig zuurstof voor de wortels.. Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Als je even 'n foto upload en wat meer info geeft, kunnen we je verder helpen.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Gele bladeren in de bloei

                        Overal sluit ik mooi aan met lr2, maar "te veel licht" ?? Die snap ik ff niet :p

                        Comment

                        Bezig...
                        X