Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vervormde (?) blaadjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vervormde (?) blaadjes

Korting op 420shop
    Ik heb het idee dat de grote bladeren van mijn white widows niet helemaal recht meer groeien. Er zitten er een soort knakken in.
    Ik vroeg me af of dit erg is en waardoor het misschien kan komen. Ze staan 24 uur per dag ongeveer 3-5 cm onder een tl lamp.
    Komt het misschien doordat ze lichtstress ervaren omdat ze 24 uur per dag licht ontvangen; heb ik ze misschien te dicht op de tl lamp staan; of is er niets aan de hand?

TSP

20130507_100544.jpg20130507_100528.jpg20130507_100556.jpg20130507_100610.jpg20130507_100645.jpg20130507_100654.jpg
    sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Re: Vervormde (?) blaadjes

die staan te nat volgens mij gewoon wat minder water geven en het zal wel beteren maar normaal zullen ze zo blijven staan en de volgende set blaadjes zullen mooi recht groeien

Comment

wss is het omdat je 1 TL gebruikt .. de bladeren willen als het ware de lichtbron omarmen om zodoende het nodige licht op te vangen .. echter dit is tegen de natuurlijke bladvorming/groei vandaar het scheeftrekken .. je zou het kunnen oplossen door een tweede lamp te hangen en de plantjes mooi in het midden te plaatsen tussen de lampen in. maar opzich is dit krullen geen groot probleem denk ik .

[edit: al is peuker zijn uitleg meer valabel, was me zelfs niet opgevallen ]

Comment

Bedankt voor de reacties.
        Teveel water is het niet. Geef ze hooguit 2x op een dag water. 's Ochtends als de grond wat droog staat en 's avonds laat. De foto's zijn genomen net nadat ik ze water had gegeven.

Maar het ligt dus in ieder geval niet aan teveel licht of te dicht op de tl buis?
        sigpic

Comment

Twee keer per dag water geven kan al te veel zijn bij zo'n kleine spruiten
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

@Rodigan
            Ik maak slechts het oppervlakte nat met een sproeiertje, ik weet bijna zeker dat ik niet teveel water geef.
            sigpic

Comment

Dan doe je niks verkeerd hoor. Gewoon laten groeien!
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

idd, zulke bladeren met een kreukeltje erin hebben de meeste 1ste internodes van alle wietplantjes

Comment

We zullen zien ^^
                  Kan ik in ieder geval weer met een gerust hartje slapen
                  sigpic

Comment

Bezig...
                  X