Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele bruine tot bijna rood gekleurde bladeren bovenaan plant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gele bruine tot bijna rood gekleurde bladeren bovenaan plant

Korting op 420shop
    Ik heb een tent (1.2 op 1.2) op zolder
    600 W lamp (HPS)
    afzuigventilator 230 m3/h
    zwenkventilator
    universele potgrond (zaadjes in zaad en stekgrond)
    Aparte groeikast voor eerste weken groei (5 TLlekes)

102_0803.jpg Rechts onderaan foto zijn bruine vlekken te zien op bladeren, getraind oog van doen want camera niet te best

alg.jpgplag.jpgtent.jpg

Mijn bladeren zien geel-bruin-soms roodachtig. Ik ben beetje bang dat er een ziekte zou zijn, of ik verkeerd voeding geef (nochtans volgens schema plagron aarde...)

Ik geef voeding via plagron set, en probeer ph wat te doen zakken met alcoholzaijn(25 ml op 10 liter)

Ik ben 3 maand ver nu vanaf planten zaadjes (2 autoflowers, 3 tangerine dreams en 3 grapefruits), 9e week in bloei na 4 weken groei.

Autoflowers dus na 13 weken nog nie kleir, eerste bruine haartjes beginnen te verschijnen. (Tijdsvertraging door koude lange winter wss)

Aangezien dit nog maar mijn 3e kweek is, en ik vorige keren met herma s geeindigd ben, zijn alle tips welkom.

Crushed E

Re: Gele bruine tot bijna rood gekleurde bladeren bovenaan plant

Die 25 ml is misschien veel te veel? Heb je een pH-meter om te checken? Volgens mij heb je een calciumgebrek/blokkade.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Na de regels van t forum nog even na te lezen, rijkelijk te laat weliswaar, heb ik nu foto s van de planten zonder het licht aan, in goei richting gedraaid en zo scherp mogelijk.
      Eerste 2 omtrent het bladmankement eerder vermeld, 3e een topje dat mij toch nog hoop geeft of een ietwat goeie oogst binnenkort, en de groeikast met de nakomelingen.
      Ik geef momenteel nog wat bloei voeding (volgens schema) maar leng water niet mer op met ph verlager.
      blad1.jpgblad2.jpgblad3.jpggt.jpg

Comment

Llijkt wel herfst
        Legalize it

Comment

Bezig...
        X