Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
lichtgroene jonge bladeren
Collapse
X
-
Re: lichtgroene jonge bladeren
vind ze er mooi uitzien hoor, jong blad is altijd lichter
Als ze te nat staan dan ? geen water meer geven.Last edited by Hortuz; 27 June 2013, 16:47.
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Re: lichtgroene jonge bladeren
hallo, heb mijn planten moeten overplanten in de volle grond omdat ze te groot werden voor de potten en begonnen geel te verkleuren, heb meststoffen gegeven maar verkleuring bleef aanhouden.
nu staan ze sinds twee weken in de volle grond maar drie van de vier planten zijn helemaal vergeeld en de onderste bladeren worden zelfs wit en sterven volledig af.
heb nog een vijfde plant die van in het begin in de volle grond staat en deze is mooi diepgroen van kleur zonder enig probleem, dit was initieel de kleinste van allemaal maar is nu de grootste!
ze staan alle vijf in dezelfde tuin in dezelfde grond, ben ten einde raad want allen hebben ze volgens mij voldoende voeding gekregen (duiven en paardenmest)
die ene die wel goed goed gaat is een zaadje dat ik gevonden had tussen gekochte zelfkweekwiet, de vier andere zijn feminized seeds van de shop.
iemand enige tips???
mvg
Comment
Comment