Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele randen en krullende bladen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gele randen en krullende bladen.

Dat heeft niet echt met geloven te maken😁

Comment

kindjes kindjes...geen ruzie maken! we zitten op een cannabisforum.

Comment

ImageUploadedByTapatalk1374927975.436058.jpgLaat maar jongens. Ze is net met dat takken weer overleden. Gvd!!!! Hier baal ik echt van.

Comment

Klote!
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Takken? Wat was je met die plant aan het doen dan?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Dit is 1 van de 3. De rest kreeg gele bladeren en krulde op

Comment

Beetje ducttape kan een hoop goedmaken. Ik heb zo meer dan vijf gebroken takken weer half tot leven gebracht. Ook al is het maar de helft, beter dan niets!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ja dat heb je met planten die geen voeding krijgen , bijna net mensen als je niet eet flikker je om , word je ziek en slap , het zelfde gebeurd met planten, daar komt bij dat er niet meer afkomt dan je er in stopt , mischien toch maar voeren ? jouw keus !!! koop een verto meter ze kosten geen ruk die dingen, en voedsel tekort en problemen zoals jij beschrijft komen niet meer voor !! DAT VOORKOMT OOK DAT DE MEER ERVAREN KWEKERS OP DIT FORUM ER DE BRUI AANGEVEN !!!!!!!

Comment

Een forum is om elkaar te helpen en zeker voor dit soort problemen. Ik snap niet dat mensen meteen zo negatief doen ipv gewoon normaal advies geven en niet je voor een of andere idioot uit maken. Als iemand zich irriteert aan dit soort vragen dan snap ik niet waarom die mensen op dit forum komen en ook nog eens de moeite nemen om te reageren. Ik snap ook wel dat ik voeding moet geven maar ik doe het zo min mogelijk. Eigen keus. Als ik dan dit soort problemen krijg en ik vraag om een oplossing hoop ik dat mensen mee denken en als dat dan met extra voeding is dan moet dat maar. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren en respecteer die dan gewoon. Heel apart dat juist op dit forum zoveel negatieviteit zit! Help elkaar daar is een forum ook al moet je 10x dezelfde vraag beantwoorden. Peace kak en steek er 1 op voor dat je reageert. 😁

Comment

Takken-weer :p aka klote weer
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Comment

Kijk dit vind ik wel een klasse reactie! Zo kan het dus ook. Succes met je ziekte!

Comment

Nog steeds geen verandering. Heb voeding gegeven terra bloom maar nog steeds blijft d'r plant licht groen en geel. De plant er naast is dezelfde maar doet het super goed. Die was omgewaaid maar na wat tyrips is hij gewoon verder gegroeid gelukkig iemand tips???
                            Attached Files

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door led View Post
                                ...Een forum is om elkaar te helpen...Help elkaar daar is een forum ook al moet je 10x dezelfde vraag beantwoorden...
                                Een forum is ook om dingen op te zoeken die je niet meteen weet.

Je wil zo min mogelijk voeding geven, je plant heeft honger, oplossing: voeding geven.
                                Hoeveel en hoe vaak heb je Terra Bloom gegeven ?

Ik kan hier vandaan niet zien in wat voor grond je plantjes staan, misschien ligt er wel een oud olievat onder of een laag grind waardoor de wortels niet verder kunnen, of misschien is het wel zandgrond.
                                We moeten af gaan op de informatie die jij geeft, zet er eens een zooitje nieuwe foto's op dan ?
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X