Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Alles in één. Geel, beestjes, bruine vlekken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Alles in één. Geel, beestjes, bruine vlekken

Korting op 420shop
    De fan leaves van mijn Big Bang (buitenkweek) worden steeds geler. Eerst dacht ik dat dit aan een tekort aan zon lag, en dat deze gewoon afstierven (was aan de kant die het minste zon kreeg), maar stilaan is het naar heel de plant aant over slaan. De bloemen op zich zijn goed, maar de fan leaves zijn aan het verkleuren.

Daarnaast heb ik ook veel last van beestjes, maar hier spuit ik tegen.

Ik geef de plant 3x week bladvoeding (bionova supermix & pk13/14; lepeltje appelstroop van dunaldi; biologische ongediertebestrijder (naam vergeten)) en ook 5 tot 10l water bij de wortel. Er is een gracht op 5 meter afstand, dus de grond zou nooit te droog mogen staan.

Vanuit Montys Bladprobleemoplosser vind ik niet meteen een spot on keuze, zeker gezien de plant normaal gezien wel voldoende meststoffen krijgt.

In onderstaande link vind je alle nodige afbeeldingen, ook enkel close-ups van toppen.

Nu ik toch bezig ben: Iemand enig idee hoe lang de plant nog moet staan? Ik denk zelf nog een tweetal weken

http://imgur.com/a/Cz5pp

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Ik zie niks, die site doet er te lang over om te laden.
        als je op het icoontje-met-boompje klikt, kun je hier je foto's uppen.

Geel blad, bruine vlekken klinkt gewoon als te nat.
        Snap dat bladvoeding ook niet helemaal, je weet dat het niet de bedoeling is de toppen nat te sproeien ?
        whoops. er komt wel geen schimmel. Ben het beginnen doen omdat er teveel beestjes opzaten, dus ineens ook de voeding in de spuiter.

bedankt alvast voor de reacties

Misschien dat de foto's nu wel zichtbaar zijn op de site, maar hier alvast enkele (als ze werken)

Comment

Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Comment

Bezig...
                X