Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Schimmel.. Maar wat voor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Schimmel.. Maar wat voor?

    Korting op 420shop
    Ik heb nu een tijdje een schimmel op mij plant.. Eerst was het niks ergs, maar de laaste tijd begin het toch wel erg uit de hand te lopen. Ik denk zelf dat het meeldauw is, heb der vandaag toch maar even ingespoten(ish) met 10% melk en 90% water. Weet niet of dit goed is, maar ik hoop het.. Maar ik voel me erg toch niet erg goed bij.. Dus zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat het is?

    Fotos:
    IMAG0827.jpgIMAG0896.jpg
    Dit is de schimmel.. Hoop dat iemand weet wat het is en wat er aan te doen.

    Alvast bedankt!

    Fijne dag veder!
    Mvg,
    Smokin
    sigpic

    #2
    Re: Schimmel.. Maar wat voor?

    Inderdaad meeldauw. Op het forum staan er wat tips om het te bestrijden: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor.../1277-Meeldauw
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: Schimmel.. Maar wat voor?

      Had ik al door genomen, maar vond het er nou niet echt helemaal op lijken. Vandaar dat ik andere mening wou! Igg bedankt! Ik weet het nu zeker dus
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Schimmel.. Maar wat voor?

        Yes, dat is meeldauw. Of het echte of onechte meeldauw is, moet je zelf zien. Behandel in ieder geval niet met silinal! Dat is niet zo'n fijn spul.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Schimmel.. Maar wat voor?

          Nee ik doe het met melk en water ook vanwege dat ze in de bloei staan. Is overigens nog niet bij de toppen. Denk dat ik maar binnen kort moet gaan oogsten
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Schimmel.. Maar wat voor?

            Ok, je weet dat melk niet zal werken he? Dat is een fabel-verhaal namelijk.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Schimmel.. Maar wat voor?

              Melk werkt echt niet door de melk lijkt het als of het weg is maar da is niet
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Schimmel.. Maar wat voor?

                Haha, nu weet ik het. Waarom staat het dan eigenlijk op het forum? Maar oke das andere zaak.
                Wat ik ook wil weten LR2 is hoebedoel je echt of onechte? Lijkt namelijk niet op de plaatjes die ik zie van meeldauw. En is er een bio middel voor? Ook vraag ik me af aangezien het nog niet bij de toppen is, kan ik mijn pant beter niet omhakken of iets?

                Alvast bedankt, jammer dat die melk een fabel is =/
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Schimmel.. Maar wat voor?

                  vitaplant multicare van bayer en je meeldauw verdwijnt als sneeuw voor de zon

                  Comment


                    #10
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Schimmel.. Maar wat voor?

                      Dankje Cannavis!


                      QnQ, bedankt voor de info!
                      sigpic

                      Comment

                      Bezig...
                      X