Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vroege problemen eerste kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Vroege problemen eerste kweek

Kom ik net van me werk lees ik hier een geit..hahaha prachtig.
    Overvoeding ja zo zonder pics.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Zeer jammer als het overvoeding zou zijn, had al dagenlang geen voeding gegeven en gaf er dus wat bij
      welke bio middelen zijn er tegen geiten? Werkt spruzit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sweetsmoke View Post
        welke bio middelen zijn er tegen geiten? Werkt spruzit?
        LOL

Fotootjes hebben we inderdaad eerst nodig.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Hier pics van de vermeende overvoeding, is de laatste 2 dagen niet uitgebreid dus ik hoop dat het in orde komt!

P1140877.jpgP1140878.jpgP1140879.jpgP1140880.jpgP1140881.jpgP1140882.jpg

Comment

Inderdaad duidelijk overvoeding.
            sigpic

Comment

Is idd overvoeding, verbrande bladpuntjes.
              Zien er verder wel goed uit, even rustig aan en alleen water geven

Comment

Wegens de examens die begonnen zijn in het plantje nu verhuisd naar een vriend van me die op kot blokt
                foto-updates en zo van mijn plantje komen er jammergenoeg dus niet meer de eerste 3 weken. Ik probeer ze zo veel mogelijk op te zoeken
                Ik probeer nog te posten hoeveel ik er vanaf gehaald heb, en zoveel mogelijk foto's, maar ik vrees dat dit niet meer veel zal zijn
                plantje zal geen mest meer krijgen
                In ieder geval aan iedereen die meehielp tot waar ik nu ben, hartelijk bedankt! Zonder jullie was het niet gelukt!

Comment

Hey sweetsmoke,
                  Leuk kweekverslag! Zo kan het dus ook met weinig middelen, top man! Nu snap ik ook je opmerking dat je je plantje niet ruikt .
                  Ben ook wel heel benieuwd naar je opbrengst.

Comment

Hallo daar!
                    Door veranderingen in examenschema etc staat mijn Lolita toch weer bij mij!
                    Ze ruikt heel sterk, en is in de week dat ik ze niet zag enorm verdikt, had ik niet verwacht voor 40 watt spaarlamp!
                    Mag ik aan oogsten beginnen denken?
                    cheers!
                    SS

P1140890.jpgP1140883.jpgP1140884.jpgP1140885.jpgP1140886.jpgP1140887.jpgP1140888.jpgP1140889.jpgP1140890.jpg

Comment

Trichomen bekijken is de enige manier om correct te weten wanneer ze oogstklaar is.
                      Zou je nu toch al moeten weten gezien je hier al een tijdje rondhuppelt.
                      Uit je foto's is het alleszins niet af te leiden want je vergroting is niet goed genoeg.

Denk wel dat ze nog niet klaar is gezien er nogal redelijk wat witte haartjes zichtbaar zijn.
                      Verkleuring van trichomen komt er meestal na.
                      sigpic

Comment

Wist ik wel hoor! Maar ik vind het gewoon te spannend om zelfstandig te doen

Comment

agree.gif eens met Gamm grey-smiley01s-White.gif

Denk dat ze inderdaad nog wel een weekje alleen water kan hebben, het blad is nog erg groen en nog een redelijk aantal witte haruh.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ze krijgt al een week of 2 a 3 enkel water
                            Bedoel je nog een week water en dan stoppen met water geven voor oogst?

Comment

Da's mooi, hoe langer je alleen water geeft hoe beter je wietje smaakt straks.
                              Gewoon nog een weekje doorgaan met water, ik probeer laatste twee dagen niks meer te geven zodat de pot wat lichter is om de trap op te dragen.

Da's op basis van je foto's eh.
                              Je kunt het zelf veel beter zien natuurlijk als je ...affijn, dat wist je al.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hallo!
                                Nieuwe poging gedaan om wat duidelijkere trichome-foto's te nemen, zou graag tips krijgen wanneer ik best stop met water geven (ik persoonlijk zou denken nog 4 dagen water en 3 dagen niets meer en klieven, daarna omhakken). Deze vraag klinkt natuurlijk belachelijk op zo'n forum, ik heb echter genoeg kennis, om deze om te zetten in praktijk vergt toch wat hulp van kenners P1140892.jpgP1140894.jpgP1140895.jpgP1140897.jpgP1140898.jpgP1140899.jpgP1140900.jpgP1140901.jpg

Groeten!

Comment

Bezig...
                                X