Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vroege problemen eerste kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Vroege problemen eerste kweek

Ik ga er een punt van maken, volgende week donderdag! Zou jammer zijn zo'n klein oogstje waar ik zo veel tijd in stak te verpesten door ongeduldigheid.

Drogen denk ik in mijn kastje te doen, op het netje waar mijn lampen om liggen. Lampen er uit, fan omdraaien zodat hij blaast (deze instellen op 4 keer per 24 uur een kwartiertje ofzo) en gewoon in mijn kamer (25 graden ongeveer), lijken me goeie omstandigheden!

cheers!

Comment

Geoogst!

Na een veel te lange kweek eindelijk geoogst! Natgewicht is 19 gram, als er mensen gokjes willen plaatsen hoeveel dit droog is, ga uw gang!
      Ze ruikt enorm lekker en plakte ook wel goed! Nieuwsgierig naar hoe ze rookt!
      P1140915.jpgP1140916.jpgP1140917.jpgP1140921.jpg

Sigaret en fluostift ter vergelijking, vond niet direct een banaan!

Vriendelijke groeten, en nogmaals bedankt voor alle hulp! Rookverslagje komt er ook nog bij!

Cheers,

SS

Comment

sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Mooi verslag met relatief mooi geimproviseerde spullen :d
          Als mijn eerste kweek er ook zo uit gaat zien ben ik heel blij, ziet er supergoed uit :d

Enjoyyy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sweetsmoke View Post
            [ATTACH=CONFIG]202178[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]202179[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]202180[/ATTACH]

Zijn er mensen die dit plantje graag verder zouden zien evolueren in een kweekverslag? Ik zou dat zeker zien zitten, en met dat het een probleemkindje is zullen jullie ook veel sneller kunnen zeggen als er iets loos is!
            Let me know

Peace & Love
            Sweetsmoke
            Looks not goed my Freund hahahs ben geen expert maar hij ziet er slecht uit man

Comment

Vroege problemen eerste kweek

Dat word een hele ganse zelf gekweekte joint, geniet ervan maar bedeel hem een beetje
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nik rookt standaard 4,5 gram joints

Comment

Daar kun je wel 6-7-8 rokertjes van knutselen hoor.
                  Topjes zien er iig stevig uit, da's een +
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Qnq is ook heel optimistisch... Als jij ze draait ga je er geen 7-8 uithalen q!
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bezig...
                    X