Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help bladprobleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: help bladprobleem

    Een 300kuub afzuigertje zal niet meer dan 30W verbruiken gok ik.
    En als er mensen van buiten over de vloer komen, is een afzuiger/filter echt nodig. Gelukkig is het een eenmalige uitgave.
    Volgende kweekje telt dat niet, en ga je ook 2x zoveel oogsten omdat je ervaring hebt
    Maarre..een wietkwekerij ruikt ook anders dan dat je eens een joint rookt, en het zijn niet alleen mensen van Nuon waar je je druk om moet maken.
    Iedereen die voor de verhuurder werkt zal het doorgeven als-ie een wietlucht ruikt, ook schilders, slotenmakers, loodgieters, behangplakkers enz..

    Van elk wietplantje kun je 1x oogsten.
    Een niet-autoflower zou je weer kunnen laten groeien, en daarna weer bloeien maar dat is niet rendabel.
    Een nieuw zaadje is goedkoper en kost veel minder tijd.

    Kijk eens een kweekverslagje door, de meeste hebben mooie foto's van planten en handige tips erin staan enzo.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: help bladprobleem

      Ja ben al beetje aan het kijken op internet naar een afzuiger.
      dan heb je dus nog een afzuiger en een koolstof filter nodig en thats it ? en een luchtdichte ruimte ?
      Ben namelijk van plan om of een tentje te halen of zelf een een lucht/lichtdicht hok te maken.
      Heb hier zelf al een 400 watt lamp luchtbevochtiger en ventilator.

      Ben het forum al aardig aan de doorspitten, staan veel interessante/leerzame dingen op.

      Comment


        #18
        Re: help bladprobleem

        Waar jij last van hebt is warmte in combinatie met overbemesting.
        Planten die donkergroen zijn zitten ramvol met voeding en voeding bestaat uit zouten.
        Die zouten worden met je water omhoog getransporteerd naar de bladeren.
        Als het warm is verdampt een plant veel water en de voedingszouten blijven achter in t blad. (ze voelen crispy aan)
        Maximaal ix per week voeding geven en alleen als de bladeren licht groen worden...
        Verder niet afzuren op aarde!!!!!! Afzuren doe je alleen bij een hydrokweek.

        Comment


          #19
          Re: help bladprobleem

          oke weer leerzame informatie !!
          Heb ik nog een vraagje, ik heb veel zijtakken en daar komen kleine topjes aan.
          worden deze topjes nog wat, of is het meer de hoofdtop.
          Die is namelijk niet heel groot !!
          En kan je in de 7e week nog dieven of ben je dan te laat ?

          Hier nog paar fotos hoe me vrouwtjes er op dit moment bij staan.
          IMG-20131101-WA0047 (1).jpgIMG-20131101-WA0047 (1).jpg

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          IMG-20131107-WA0008.jpgIMG-20131107-WA0009 (1).jpgIMG-20131107-WA0009 (1).jpg

          deze bedoel ik de hierboven zijn oud !!

          Comment


            #20
            Re: help bladprobleem

            Je kunt nog dieven indien je wenst maar persoonlijk laat ik de kleine topjes hangen.
            Naarmate je dames ouder worden kun je nog versteld staan welke toppen die kleintjes geworden zijn.

            Heb je na de oogst her en der wat fluffy topjes dan kun je ze nog steeds gaan gebruiken voor andere doeleinden. (Boter, hash...)
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              #21
              Re: help bladprobleem

              Oke bedankt voor je reactie heb er een paar afgeknipt.
              Nu heb ik eigelijk nog een vraag; Mijn planten zijn aankomende woensdag 9 weken.
              Op de site waar ik de zaadjes heb gehaald staat dat het 10 tot 12 weken duurt tot oogsten.
              Heb wel gelezen dat 80 procent van de witte haartjes bruin moeten zijn.
              Heb hier een paar fotos hoe ze er nu bij staan, zou iemand mij kunnen vertellen hoelang ze ong nog moeten ?
              Want dan kan ik nu stoppen met voeding geven zodat ze de laatste voeding uit de grond kunnen halen.
              En worden de toppen net zo groot als de witte haren zijn ?
              20131117_203541 (1).jpg20131117_203547.jpg20131117_203554 (1).jpg

              Comment


                #22
                Re: help bladprobleem

                Deze moet echt wel nog een paar weken.

                Die witte en bruine haartjes verhouding is bullshit. Trichomen bekijken om zeker te zijn.
                Info hierover is er genoeg te vinden op dit forum.
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  #23
                  Re: help bladprobleem

                  Op de site waar ik de zaadjes heb gehaald staat dat het 10 tot 12 weken duurt tot oogsten.
                  Vertaald in de praktijk betekend dat meestal 12-15 weken.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X