Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

gele bladeren 3 weken oud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gele bladeren 3 weken oud

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    We vragen waar de gele bladeren vandaan komen bij onze plantjes. Ze zijn nu ongeveer 3 weken oud. Hieronder ern opsomming over de plantjes. We kweken onder LED verlichting

    Temperatuur 20 -28 graden
    Luchtvochtigheid 40 - 70
    Aarde van atami
    Geen voeding en geen ph min gebruikt tot nu toe
    Water ook minimaal (vorige keer gaven we teveel water en voeding )
    Autoflower super skunk

    Bij 1 plantje begint het geel van binnenuit, bovenaan. Nieuwe scheur totaal geel!

    Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Ik heb foto's 20131108_194541.jpg20131108_194524.jpg20131108_194516.jpg20131108_194508.jpgbijgevoegd.20131108_194628.jpg20131108_194632.jpg20131108_194557.jpg

    Alvast bedankt

    #2
    Re: gele bladeren 3 weken oud

    Neem eens wat foto's wanneer de lamp niet brandt.

    Ik denk dat je met overvoeding te maken hebt.
    Kleine plantjes hebben weinig behoefte aan voeding en het ziet er naar uit dat ze wat verbranden.
    Zelf giet ik altijd wat stekaarde in het midden van de pot zodat ze de eerste dagen daar wat kunnen in wortelen.

    Na drie weken zou je verwachten dat ze toch wel wat groter zijn. De groei zal serieus geremd zijn door te zwaar bemeste aarde.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      Re: gele bladeren 3 weken oud

      Normaal gesproken moet je na een week of twee wel wat gaan voeden als je je aarde niet vooraf al flink bemest hebt. Als je dus nog helemaal geen voeding gebruikt hebt zou dat het kunnen verklaren.

      Het is alleen wat lastig zien aan die roze foto's.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: gele bladeren 3 weken oud

        uit het beeld haal je het niet maar geel wil ofwel zeggen: te nat gestaan (maar dat denk je zelf net niet gezien voorgaande etc) ofwel te veel voeding .. arme grond voor de eerste week(en) voeding komt later wel (ook daar zit je niet verkeerd) dus het is gewoon je medium dat niet goed genoeg is .. je plantjes gaan nu wat trager maar het komt er ook wel

        Comment


          #5
          Re: gele bladeren 3 weken oud

          Ja 't zou kunnen dat de EC wat te hoog is voor dit plantje op dit moment. Zou dus nog zeker een tijdje blijven enkel afgezuurd water geven.
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment

          Bezig...
          X