Bladeren hangen futloos omlaag. 12h geleden geen enkel probleem te zien. Iemand een idee van de oorzaak? is aardekweek white widow in zijn 4de week bloei. Medische white widow krijgt de zelfde verzorging maar vertoont (nog) geen problemen. Vrees dat deze plant last heeft van over bewatering.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Blaren hangen futloos naar beneden
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Re: Blaren hangen futloos naar beneden
nu is van gisteren geleden dat ze water hebben gehad. En voor 1 keer heb meer gegeven dan normaal (ongeveer 1 liter). Was ook de eerste keer dat er water terug uit de bloempot kwam na water geven. Normaal geef ik halve liter om de 2 a 3 dagen. Heb juist terug gaan controleren en gevoeld dat de grond ook veel vochtiger is dan normaal. Heb de stoffen bloempot al omhoog gezet zodat de onderkant ook vocht kan verdampen. Ondertussen in grotere pot gezet met kurkdroge grond. Hopelijk trekt dat wat vocht weg aan de wortels.Last edited by Herby; 11 November 2013, 14:54.
Comment
-
Overpooten en wel zo snel mogelijk...
Pot is vol gegroeit met wortels.
Geen aarde meer over om het vocht vast te houden.
Plant zal snel herstellen.
veel succes
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Heb je al gedaan
Zag tweede bericht pas later
direct overpooten reeds geschied, meneer u bent erg snel.....(en ik erg stoned)Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
Plant heeft eerste tekenen van herstel vanaf gisteren. Vandaag was duidelijk het herstel te zien, vooral aan de toppen. Ga deel van het bladerdek kwijt zijn en binnen 10 weken zal merken hoe erg de schade is geweest. Toch bedankt voor de snelle reacties.
Comment
Comment