Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem in de groei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladprobleem in de groei

Korting op 420shop
    Ik ben nu een week of 4 8x critical+ aan het opgroeien voor de volgende run.
    Nu krijg ik bij 2 plantjes een gele verkleuring in het blad over de gehele plant.
    Dacht eerst aan te nat maar zo heb ik de symptomen van te nat staan nog niet gezien.
    Het begint tussen de nerven in en werkt dan naar de nerf toe.
    Iemand een id?

De plantjes staan momenteel in 3,6l potten
    medium lightmix plagron
    voeding halve dosis metrop
    PH medium nr1 5,7 en nr2 5,9
    Voedingswater PH 5,8
    Aangezien de kleine potten krijgen ze 2x daags water als de lamp aangaat 200ml en 3 uur voordat hij uit gaat weer 150ml. Dit hebben ze ook nodig want de potten voelen dagelijks weer te licht aan.

DSCN2893.jpgDSCN2894.jpgDSCN2888.jpg

Re: Bladprobleem in de groei

Heel snel overpotten en dan eventueel nog wat bijvoeden. 't Zou kunnen dat je toch nog wat te veel water geeft, niet? Grtjs
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Hoi psy......

Ik denk toch aan overbewatering psy.

Laat het morgen even zien, hoe ze er dan bij staan.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Er komt altijd een punt dat de plantjes met 1x watergeven niet meer toe komen.
        Best kun je dan overpotten omdat de pot dan meestal ook volgeworteld zit.
        Dan is watergeven ook weer een stuk makkelijker

Waarom halve dosis ?
        Je geeft ook Amino root en Calgreen ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooie tip QnQ, deze nagel ik in mijn medicijnkastje, logisch trouwens.

Thanks
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

@rodigan: Voeding hebben ze genoeg straks ff de eerste helft overpotten naar 11l en dan ff aankijken
            @escargot:Zou het wel vreemd vinden ben juist zo voorzichtig deze ronde aangezien ik geen blumat voor die kleine kut potjes heb
            @QnQ: Thnx voor de tip en het is idd wel logisch volle pot met wortels dus na de watergift staan de wortel zeiknat terwijl dat ze eigenlijk niet teveel krijgen. Zoals het nu dus is zou ik iemand moeten inhuren om even 4-5x daags water te geven

Mooi dat ik gelijk een rondje growshop de polderweg ben geweest voor 2 zakken lightmix.
            Kunnen ze allemaal om naar 11l

Mocht het hierna verergeren kom ik wel weer bij jullie terug

greets

Comment

Bezig...
            X