Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Hangende bladeren
Collapse
X
-
Re: Hangende bladeren
Volgens mij staan ze op de tocht.
En jouw temp. komt niet hoger dan 21 graden? dus word er serieus
afgezogen, want als jouw 600 watt 24 uur brand bereik je de 27 graden
toch wel lijkt mij. Die lamp mag overigens op 18 uur staan.
Heb je misschien een fan op je plantjes gericht?Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
Comment
-
Ik heb hem besteld op www.123tuintechniek.nl
Greetz
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Die LV mag nog wel wat lager he...70% gaat 'm niet worden als je straks toppen hebt.
Geen fans op de plantjes richten, dat vinden ze niet leuk.
Verder regelmatig water geven. Elke dag een beetje.
Niet eerst een overdosis geven en dan 3 dagen laten opdrogen.
Wat bedoel je precies met passief verluchten ? Staat er een raam open, of zit er geen dak op ?
Kun je niet uitblazen naar buiten, en intake vanuit huis pakken ? (en ramen/deuren/dak dicht)
99% LV heb ik buiten niet eens Misschien moet je dat hok even goed warm stoken voor een paar dagen ?
Oh...en natuurlijk s'nachts de lampen aan, niet overdag!
Comment
-
Aah de Gandhi master aan het woord (heb je kelderverslag bekeken en zag er TOPpie uit!) , aan de Lv kan ik niet veel doen omdat de kelder uit 3 kamers bestaat en der staan geen radiators om te verwarmen.
Ok kzal ze elke dag een beetje water geven zoals je zegt.
Met passief bedoel ik dat er 3 kleine (20cm hoog x 60cm lang) raampjes zijn die de kelder dus passief verluchten..
Uitblazen naar buiten zou kunnen maar dan moet ik een silencer maken.
Intake van binnenshuis kan niet omdat de kamer ver van de deur van de kelder is.. Het was oorspronkelijk een wijnkelder dus hij is redelijk groot.
Ik heb nog 1 optie en dat is mijn tent , planten en de rest allemaal te verplaatsen naar een leegstaande kamer boven in mijn huis waar wel gestookt kan worden.
Comment
-
Bedankt iedereen voor de reacties , ik heb de tent , plantjes en toebehoren allemaal verplaatst naar een kamer in huis waar de vochtigheid 50-60% en er is verwarming deze ruimte kan ook gemakkelijker verlucht worden omdat er 2 ramen zijn.
Hopelijk is de LV van 60% niet te hoog .
Comment
-
Tijdens de bloei ga je best niet boven de 50% maar het scheelt toch al een hoop.
Na een aantal weken in de bloei controleer je best vaak op toprot.
Kan goed zijn dat je er ook niet mee geconfronteerd zal worden en wens je het zeker en vast toe.sigpic
100% BIO Indoor autoflower enthusiast
Comment
Comment