Ik heb een plant gestekt die 2/3 weken in de bloei en na 2 maanden reveggen eindelijk begint te groeien.
Twas een experimentje waarvan dit stekje alleen het heeft overleeft.
Hij groeit nu wel goed en je kan het nieuwe topje al zien groeien.
IMAG0502.jpg
Alleen de bladeren van de eerste sets die de plant vanaf stek al had beginnen beschadigingen op te lopen en ik weet niet wat het is. De rest van de plant ziet er prima uit. 1 blad heeft een brandgaatje van een ledlamp die te dichtbij was denk ik, maar
die andere vinger begint helemaal viesgeel te verkleuren en dat nieuwe blaadje begint nu ook gele vlekjes te krijgen.
Ik heb spint gezien, ik heb een wit vliegje gezien en ook een wit kruipend beestje dat door me aarde heen kruipt maar tot nu toe sporadisch.
Die beestjes pak ik wel aan, maar ik weten of dit geen schimmelvorming is ofzo?
IMAG0505.jpg
Twas een experimentje waarvan dit stekje alleen het heeft overleeft.
Hij groeit nu wel goed en je kan het nieuwe topje al zien groeien.
IMAG0502.jpg
Alleen de bladeren van de eerste sets die de plant vanaf stek al had beginnen beschadigingen op te lopen en ik weet niet wat het is. De rest van de plant ziet er prima uit. 1 blad heeft een brandgaatje van een ledlamp die te dichtbij was denk ik, maar
die andere vinger begint helemaal viesgeel te verkleuren en dat nieuwe blaadje begint nu ook gele vlekjes te krijgen.
Ik heb spint gezien, ik heb een wit vliegje gezien en ook een wit kruipend beestje dat door me aarde heen kruipt maar tot nu toe sporadisch.
Die beestjes pak ik wel aan, maar ik weten of dit geen schimmelvorming is ofzo?
IMAG0505.jpg
Comment