Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vragen krom wietblad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vragen krom wietblad

    Korting op 420shop
    Ik heb paar vragen ben begonnen met me eigen plant en nu zie.ik.paar dingen en wil eventjes me.mede kwekers vragen of.het de goede richting in gaat heb een complete voeding set gehaald van hesi
    Zaadje is ontkiemt op 01-01-2014 sins 6 dagen nu op 12/12 400w heb de 1x keer voeding gegeven eer gisteren maar bladeren zagen er wat verdort uit.licht groen werden ze ook dus gisteren en vandaag geen water meer gegeven alleen de bladeren bespoten met water
    ph is.6.2 lv is 34% het is eeen white.widow de grond was lightmix van biogreen gemixt met Light mix van plargon de plant zit jn een 33cm hoge pot

    hoeveel water moet je hem geven om de 2 dagen ? 1 liter??

    Hoop dat ik het goed doe ik lees heel veel.hier om beetje ervaring op te doen

    Zie de foto's en geef.me.jullie reacties
    Attached Files

    #2
    Re: vragen krom wietblad

    Die plant heeft iets te veel water, de schade valt mee hoor.

    Even droog laten trekken die aarde.

    Comment


      #3
      Re: vragen krom wietblad

      Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
      Die plant heeft iets te veel water, de schade valt mee hoor.

      Even droog laten trekken die aarde.
      Kan het kwaad dat ik het blad nat spuit
      Dus morgen weer beginnen met het hervatten van het voedings schema bedankt man voor je snelle reactie

      Comment


        #4
        Re: vragen krom wietblad

        ja, dan krijgt de plant toch weer water binnen, en dat moet nu juist niet.

        Gewoon geen water meer geven totdat de bladeren weer mooi recht (horizontaal) zijn.

        Comment


          #5
          Re: vragen krom wietblad



          Dus morgen weer beginnen met het hervatten van het voedings schema
          Nee.... goed lezen


          Cookaap zegt dat je de grond even droog moet laten trekken.
          Als je je plant voed.. giet je het water op het medium.. dit medium zuigt dit water op voor opslag.
          Je plant doet er wel even over om dat allemaal weer op te drinken.
          Dat de grond bovenop droog is zegt nog niks over hoe het onder in de pot is

          Als je de plant altijd zo nat houd is het misschien niet verkeerd om je plant even wat langer geen water te geven.
          Gezien droge grond de wortelgroei stimuleert welke later weer voor meer water opname kan zorgen (dus sneller groeiende plant)

          Snap je het nog?
          Last edited by DenSchimmige; 8 February 2014, 15:26.
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment


            #6
            Re: vragen krom wietblad

            Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmige View Post




            Nee.... goed lezen
            ik laat de aarde dsn gewoon droogtrekken ik constateerde zo juist ook een gaatje in 1 van de wietbladeren zie foto
            Is dit verbrand ? Of moet ik eventjes wat ongewenste beestjes killen zie foto bedankt nogmaals voor de snelle reacties
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: vragen krom wietblad

              Je bladeren benevel je niet, tenzij je bladvoeding mee geeft.
              Zoniet is het nutteloos. Is goed mogelijk dat dit gaatje een brandvlekje is.
              Waterdruppeltjes zorgen voor een lenseffect die gaten in je bladeren kunnen branden.

              Niet meer doen dus en zoals eerder door anderen vermeld, eventjes geen water meer geven.
              Een dergelijke plant zou op dit moment van mij dagelijks +/- 250 ml water krijgen.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                #8
                Re: vragen krom wietblad

                dit plantje is vast dezelfde als in dat andere topic van je .. ga je nog twintig topics aanmaken om vragen te stellen over dezelfde plant? want zo schiet je niks op ..

                voor jezelf is het overzichtelijker om alles in eenzelfde topic te plaatsten ..

                voor ons is het handiger je op die ene plaats samen te komen en samen wat te grappen en te grollen (indien gewenst?!)

                ik kan me niet voorstellen dat je nood hebt aan elvendertig topics over hetzelfde .. stel je voor: wij ook niet

                succes nog met je kweeksel !!

                Comment


                  #9
                  Re: vragen krom wietblad

                  Thanks haha nee wil graag een.lolleletje want zo houden we de humor erin toch?
                  nou heb ik veel gelezen over scroggen is het.bij mijn plant nog.mogelijk om een leuke hoeveelheid uit.de plant te.krijgen
                  maar ben bang dat me plant niks tot weinig oplevert en dag zou.zonde zijn loop 100x per dag langs dr ff koekeloeren enzo
                  ik hou het allemaal bij.op een kladblok nu zit ik te twijfelen of ik er een verslag van zal maken omdat jullie.mede kwekers wel meer doen dan 1 plant maar zo.eerst maar eens werk.zoeken weet iemand een tuincentrum waar ze toevallig iemand die leergierig is in de groene wereld hahaha
                  En die foto die ik.in me andere topic had gemaakt heb m in deze toegevoegd zit deze.nou.in.week 1 of.week 2.van de bloei wang ik.zie bij.me mede kwekers dat de.planten veel kleiner zijn maar wel veel " breder" dus.ik begin te twijfelen of.ik het wel.goed.doe heb maar een hok van 1x1x.80
                  Attached Files
                  Last edited by Sambalbei; 10 February 2014, 10:52.

                  Comment


                    #10
                    Re: vragen krom wietblad

                    Correcte.spelling..en correct.puntgebruik.ben je..blijkbaar.niet echt.meester..

                    Totaal onleesbaar, je laatste bericht!
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                    Comment


                      #11
                      Re: vragen krom wietblad

                      Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                      Correcte.spelling..en correct.puntgebruik.ben je..blijkbaar.niet echt.meester..

                      Totaal onleesbaar, je laatste bericht!

                      Comment


                        #12
                        Re: vragen krom wietblad

                        Zoals Gamm zegt;Ishetgemakkelijkervooronsomtelezenmetdejuiste spelling/en/puntgebruikandersisdatnietechtoverzichtelijkhee
                        Veel succes met je kweek.
                        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: vragen krom wietblad

                          Oorspronkelijk geplaatst door reiko View Post
                          Zoals Gamm zegt;Ishetgemakkelijkervooronsomtelezenmetdejuiste spelling/en/puntgebruikandersisdatnietechtoverzichtelijkhee
                          Veel succes met je kweek.
                          Hahaha die is goed nee maar ik snap het punt wat je bedoelt heb er zelf ook een hekel aan

                          Comment


                            #14
                            Re: vragen krom wietblad

                            euh .. je zit nog steeds in week 0 van de bloei ..


                            er is helemaal niks van bloei te zien .. niet week 1 niet week 2 maar week 0..
                            morgen zit je overigens nog steeds op week 0 .. ook al staat ze dan 8 dagen onder 12/12 .. het blijft week 0.
                            als je geluk hebt kan je volgende week beginnen tellen .. en anders de week nadien ..

                            Comment


                              #15
                              Re: vragen krom wietblad

                              Dus wat is je advies terug schakelen naar 18/6 voor nog 1 a 2 weken?

                              Comment

                              Bezig...
                              X