Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladpuntjes krullen naar beneden en zijn een beetje geel. What's the problem?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladpuntjes krullen naar beneden en zijn een beetje geel. What's the problem?

Korting op 420shop
    Beste growers!

Ik ging gisteren naar de damens gluren en vond jammer genoeg dat de bladpuntjes wat naar beneden krullen en sommige bladpuntjes zien een beetje geel... Weten jullie wat er aan de hand is en hoe ik dit oplos? ook zijn er hier en daar hele kleine gaatjes in de blaadjes maar ik zie precies niks van beestjes.
    IMG_1634.jpgIMG_1636.jpgIMG_1630.jpgIMG_1626.jpgIMG_1624.jpgIMG_1602.jpgIMG_1609.jpgIMG_1610.jpg

Met vriendelijke groet,

StirItUp.

Re: Bladpuntjes krullen naar beneden en zijn een beetje geel. What's the problem?

Jouw plantjes kunnen te veel of te weinig voeding krijgen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Re: Bladpuntjes krullen naar beneden en zijn een beetje geel. What's the problem?

Aha nu nog weten of het teveel, of te weinigis :p

Comment

Als ze lichtgroen (gelig) zijn is het te weinig en als ze donkergroen zijn teveel

Misschien zit je wat aan de hoge kant, maar de planten zein er verder prima uit toch?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Comment

Ik denk dat je daar juist aan gedaan hebt.
            De bladpuntjes staan wat naar beneden en lijken een beetje verbrand.
            Even een paar dagen de stop op de voeding en dan weer langzaam opvoeren.

Mooie planten, dat overleven ze duidelijk wel.
            Zie niet in waarom je niet een geweldige oogst zou krijgen.
            Goed bezig.

Wat is jouw licht cyclus nu ??
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Thx!
              Nu staan ze op 18/6 ze gaan morgen de 4e week in... ik heb er vandaag het scrognet in geplaatst maar weet niet precies wanneer het is aangeraden om ze in bloei te zetten. Heb gehoord dat dat was wanneer 60% van je netje gevuld is... klopt dat? :p idd bladpuntjes zakken wat en zien er een beetje verbrand uit, ik volg je raad op, nog twee drie dagen enkel water en daarna 1 ml toevoegen, volgende keer 2, en vanaf dan 3 ml/l (is de dosage dat op het kweekschema vermeld wordt) of is dat te snel? sorry voor al de vragen! nog heel wat te leren haha

Grtz,

StirItUp

Comment

ik zou die vraag even aan Berry of QnQ stellen.

ik ben zelf scroggen gewent met Sativa domina, daar is het laatste keer toppen en dan direct op 12/12.

Met Indica, kan ik je niets vertellen hierover, ik dacht 1/3 net vol, dan op 12/12.
                Houd me er niet op vast.

Hoop wel het antwoord te horen, ik loop iets achter op jou en heb toch maar besloten, mijn eerste Indica kweekje te scroggen....

Succes
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Het omlaag knikken van je bladpunt en het donkergroene duid op stikstofvergiftiging. Je hebt hier geen lichtere plekken tussen je groen maar juist te donkergroen worden.

Comment

WP_20140318_002.jpgWP_20140318_001.jpgWP_20140318_003.jpg

Comment

Stoon ,je bent bezig je vraag aan het stellen op de topic van Stiritup!!
                      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

ajjj excuses..

Comment

Stir
                            Ik denk te nat en een beetje teveel voeding.
                            Ff goed droog laten en dan gewoon rustig aan met de voeding.En ze zien er inderdaad goed gezond uit dus komt wel goed.:eek::o

Comment

- wat ik ook al gelezen heb is dat je de dame niet mag aanraken met de blote hand stoon. (dokterhandschoenen)

Comment

Bezig...
                              X