Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladpuntjes krullen naar beneden en zijn een beetje geel. What's the problem?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bladpuntjes krullen naar beneden en zijn een beetje geel. What's the problem?

Of je wast je handen goed.... ? Lijkt mij nogal vervelend om elke keer handschoenen aan te doen

Comment

Re: Bladpuntjes krullen naar beneden en zijn een beetje geel. What's the problem?

Als hij niet meteen na z'n post weer verdwenen was op 19 maart had hij er misschien wat aan gehad.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

- ja maar ik snap zon personen. ze hebben een tegenvaller zoeken hulp, krijgen die en zeggen dan kust ze.
        voor mij komt dit zo over.

Comment

Ik wou een nieuwe topic openen maar dat moet ik nog even uit zoeken.
          Ik ben bezig met 1e kweek binnen en ze staan nu 6 dagen onder de lamp en heb gevoel dat bladeren iets naar beneden beginnen te krullen..
          lol 420.jpg

Comment

Te warm en links bovenin op de indexpagina`s staat nieuwe topic starten en stel je even voor.

Comment

Lijkt eerder te nat dan te warm naar mijn mening.

Comment

Bezig...
              X