Beste mede-growers, ik zie bij twee van mijn plantjes onderstaand bladprobleem ontstaan. Voor wat ik ervan zie lijkt het op 'de klauw'. Ik heb nog geen bijvoeding gegeven, alleen maar rhizotonic en een beetje cannazym volgens de voorschriften. Ze zijn twee weken geleden geplant dus er zit nog genoeg voeding in de grond (is plagron grow mix met perliet). Temperatuur zit rond de 30 graden, luchtvochtigheidsgraad is 30%. Afstand tot de 600w hps lamp is 60 cm...t is een adjust-a-wing avenger met super spreader. Gisteren ben ik begonnen met ze meer water te geven dan de rest, dit keer zonder rhizotonic en cannazym... alleen maar water. Dit omdat ik gelezen heb dat de plant water vast wil houden, de huidmondjes sluit en het blad zich daarom krult. De rest van mijn planten heeft geen problemen. Wat denken jullie... kan dit nog bijtrekken of kan ik deze twee maar beter uit de grond trekken. Ik kan de bladeren ook niet terugbuigen zonder ze te scheuren dus ik kom er voorlopig maar niet aan. Qua groei blijven ze ook iets achter bij de rest.
Capture.jpg
Capture.jpg
Comment