Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Blaadjes krullen sterk naar beneden
Collapse
X
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Re: Blaadjes krullen sterk naar beneden
Hey LR2,
Ik dacht aan te groot temperatuurverschill of door stress door dat temp verschil omdat bij mijn ladies had ik er ook last van maar vannaf ik ze even binnen gedaan heb en ze daar heel de tijd verzorgd heb tot ik ze nog eens buiten kon zetten en nu doen ze het goed.
Even last gehad van te weinig kalium en magnesium maar nu gaan ze weer vollebak groeien en zelf voorbloei al( vroeg gezaaid=Maart) hehe.
Comment
-
Re: Blaadjes krullen sterk naar beneden
Het ziet er erger uit dan het is allemaal (y)
Net iets teveel water is ook de boosdoener,
daarbij schommelde de tempraturen ook best wel,
als je nu na je niew bladerdek kijkt zul je zeker opmerken dat het al veel beter uitziet,
bij mij is het ook allang weggetrokken,
het kan geen kwaad de soort is gewoon iets gevoeliger.
gr staff
Comment
Comment