Hi,
Ik heb een paar foto's van blaadjes van men ladies die wat raar zijn.
ik kom er niet uit wat juist het probleem is dus zou ik het aan de experts vragen.
Foto0114.jpg
Hier zie je op de zijkant van het middelste blad dat ze uitdroogt punten van de blaadjes doen het nu ook.
Foto0115.jpg
Hier heb ik met een raar vorm in mijn blad samen met bruine plekjes.
Foto0116.jpg
Dit blad heeft ook al wat plekjes. Nu dit is een van de oudere blaadjes.
Foto0117.jpg
Dit is mijn plant volledig net wat water gehad. Niet teveel maar dacht eventueel teveel voeding of calcium tekort. Dit is gelijk in een beginfase waar ik niet kan uitmaken of het calcium te kort is of Kalium( potasium).
Ik heb al heel de site afgegaan om te zien of er gelijkenissen zijn maar niet echt tot mijn grote frustratie
jonge blaadjes zijn gezond maar sommige hebben rare kronkels
Kan er mij iemand zeggen wat ik kan doen of ik het bij het rechte eind heb als ik denk dat het calcium is?
Thnx op voorhand.
Ik heb een paar foto's van blaadjes van men ladies die wat raar zijn.
ik kom er niet uit wat juist het probleem is dus zou ik het aan de experts vragen.
Foto0114.jpg
Hier zie je op de zijkant van het middelste blad dat ze uitdroogt punten van de blaadjes doen het nu ook.
Foto0115.jpg
Hier heb ik met een raar vorm in mijn blad samen met bruine plekjes.
Foto0116.jpg
Dit blad heeft ook al wat plekjes. Nu dit is een van de oudere blaadjes.
Foto0117.jpg
Dit is mijn plant volledig net wat water gehad. Niet teveel maar dacht eventueel teveel voeding of calcium tekort. Dit is gelijk in een beginfase waar ik niet kan uitmaken of het calcium te kort is of Kalium( potasium).
Ik heb al heel de site afgegaan om te zien of er gelijkenissen zijn maar niet echt tot mijn grote frustratie
jonge blaadjes zijn gezond maar sommige hebben rare kronkels
Kan er mij iemand zeggen wat ik kan doen of ik het bij het rechte eind heb als ik denk dat het calcium is?
Thnx op voorhand.
Comment