Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladproblemen: Help!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladproblemen: Help!

Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

Ik heb meerdere bladproblemen en met monty's hulp kon ik alleen maar denken aan een fosfor tekort, maar hoe kan dit bij een jonge plant? (paar dagen oud)

Ik heb best veel problemen en dus ook veel foto's, allereerst sorry hiervoor en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.

Ter introductie: De mini-plantjes die hadden een hoge luchtvochtigheid niet teveel water en plagron light-mix. De grote plant is van gegeten en heeft pukkels op de stam en heeft gaatjes.

Hier zijn de foto's:

Re: Bladproblemen: Help!

Dit zijn heel wat problemen in een potje ik vraag me af of die kleintjes uberhaupt nog te redden zijn maar het lijkt erop dat ze verzopen zijn naar mijn id.

Je aarde is ook echt zeiknat daar houden ze niet van.
    Buiten zitten beestjes die gek zijn op wietplanten dus gaatjes ja hier ontkom je bijna niet aan.

Ik gebruikte zelf ook altijd plagron ligtmix maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.
    Ze staan altijd buiten neem ik aan?
    Er is vannacht wel heel veel water gevallen he

Comment

Ja dat zou het kunnen zijn, ik let erop dat ze geen water meer krijgen nu.

Comment

Foto's kan je hier uploaden als je op het boompje.jpg icoontje klikt.
        fotoopjd.JPG

Dan krijg je dit :

8b34a3e7_l.jpg

Deze zijn te nat en aangevallen door beestjes of na ontkiemen in de zon gezet.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X