Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladprobleem?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bladprobleem?

Korting op 420shop
    Hallo, ik heb 2 amnesia haze plantjes en 1 power flower plant ze staan in universele potgrond. Ik geef nog geen voeding want volgens mij hebben ze dat nog niet nodig. Ik zet ze met mooi weer buiten en met slecht weer binnen. (Hij stond afgelopen 2 dagen binnen dus zou het kunnen komen doordat ze te weinig licht krijgen?) maar me blaadjes zijn gaan krullen en sommige zien er een beetje raar uit. Weet iemand wat er mis is of hoef ik me geen zorgen te maken?

Amnesia haze plantjes

20140524_110944.jpg

20140524_110955.jpg

Power Flower

20140524_110934.jpg
    Last edited by swaq123; 25 May 2014, 12:49.

Re: bladprobleem?

Zou me geen zorgen maken, zet ze wel in deftig licht zou ik zeggen en geef ze nie teveel zuip. Het zijn babytjes dus voorzichtig.
    Universele potgrond kan hoge ec hebben, blaadjes kunnen daarom kuren krijgen.

Comment

Re: bladprobleem?

Bedankt voor je reactie! ik ga ze later overpotten naar BioBizz potgrond en ik zal ze niet te veel te zuipe geven. Nogmaals bedankt!

Comment

Bezig...
      X