Halo, nu ben ik bezig met het kweken van oz kush en shinning silver haze.. na 7 weken beginnen mijn hazeblaadjes 1 voor 1 geel te worden.. normaal is alles perfect behalve de luchtvochtigheid..ze staan nu nog in groei en zijn 30 cm hoog en mooi van structuur wat zou dit kunnen zijn ps toppen worden echt helemaal geel.. grtz
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
gele blaadjes...
Collapse
X
-
Re: gele blaadjes...
Ik geef ze nu hy-pro starterspacket.. 2 maal per week rootsstimulator en 2 keer spraymix.. ik heb natuurlijk wel geen ec meter en doe alles me20140603_092359.jpgt g20140603_092359.jpg20140603_092359.jpg20140603_092359.jpg gefilterd regewater?? Dames staan wel superfit vind ik behalve dat er nu 1ntje zijn kopje laat doorhangen..
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Dank bij voorbaad hier nog wat foto's.. had daarnet gemist xp 20140603_092342.jpg
20140603_092342.jpg20140603_092342.jpg
Nog een foto'tje [ATTACH=CONFIG]229911[/ATTACH20140603_092333.jpg
Shit man mijn gsm bokt echt helemaal door :/
Welk niet mobiel element? wat kan het dan niet opnemen?? GrtzAttached Files
Comment
-
Ik zie wel wat vergeling in de top, al is het wat moeilijk te zien met hps licht.
Zou die spraymix eens een paar dagen achter elkaar gebruiken, minuutje voor licht-uit, of een paar uur voor licht-aan.
De Hy-pro terra zou voldoende voedingsstoffen moeten hebben voor een hele kweek. Je hebt ook geen boosters nodig.
Je geeft toch wel elke dag Terra ?
Meet je de pH ?
Comment
-
Hoe kom je aan dat schema dan ? Volgens mij klopt dat niet toch ?
Ik heb nooit de hele lijn van Hy-pro gebruikt, maar ik kijk even op de site en daar staat een ander schema.
De Terra is de basisvoeding, die ze de hele kweek meegeven.
Hier een linkje naar het Hy-pro Terra schema (PDF)
De pH is toch best belangrijk. Je plant kan de voeding niet opnemen als de pH erg ver van ideaal zit.
Snap je de meter niet, of geeft die verkeerde waardes ?
We zijn hier om te helpen heh
Comment
-
Die ph meter heeft totaal niet de juiste waarden en ik zal vanaf nu iedere waterbeurt terra geven heb hier en daar al gelezen dat dit zo moet.Heb vandaag mijn 1ne kush plant verpot die is 65cm hoog en kon best een grotere pot gebruiken 110l ps dat schema was van hy-pro zelf stond op de zijkant van de doos waar al mijn producten in zaten.(starterspacket hypro) En ik kan dat pdf bestand niet openen met mijn gsm.. grtz, thanks
Gele randjesziekte.. pff is dat dan erg? Ocharme mijn schatjes komen die hijsjes er wel weer door? Het is echt erg die 1ne plant staat echt mooi maar ze is helemaal geel wat een kutkleur
Comment
Comment