ik heb 2 gele plekjes op mijn plantje het plantje is 10 dagen oud ik las dat dit kan komen door te veel water ik geef water als de grond droog is boven op. of is het iets anders ?? hoeveel water geven jullie je plantjes ???
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Help gele plekjes op mijn plantje
Collapse
X
-
Re: Help gele plekjes op mijn plantje
Als je een bericht typt in dit forum zie je onderaan rechts 3 balkjes, je klikt op 'meer opties'
Dan breidt het scherm zich uit en kun je balkje met 'manage attachements ' aanklikken en dan opent zich een nieuw scherm waar je de foto's kunt uploaden. Na het uploaden op 'insert inline' klikken dan staan de foto.s in je bericht.
Dit kan rechtstreeks van je telefoon via mobiel internet of wifi waarbij wifi vaak sneller werkt. Anders je mobiel met pc of tablet verbinden.
Hier een uitgebreide uitleg http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-s-en-Bijlagen
Succes !
Comment
-
wiet1.jpgwiet.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostAls je een bericht typt in dit forum zie je onderaan rechts 3 balkjes, je klikt op 'meer opties'
Dan breidt het scherm zich uit en kun je balkje met 'manage attachements ' aanklikken en dan opent zich een nieuw scherm waar je de foto's kunt uploaden. Na het uploaden op 'insert inline' klikken dan staan de foto.s in je bericht.
Dit kan rechtstreeks van je telefoon via mobiel internet of wifi waarbij wifi vaak sneller werkt. Anders je mobiel met pc of tablet verbinden.
Hier een uitgebreide uitleg http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-s-en-Bijlagen
Succes !
wie kan even snel reageren zodat ik er wat aan kan doen ???
wiet1.jpgwie kan even snel reageren zodat ik er wat aan kan doen ???
Comment
-
Je foto's zijn te wazig voor mij om te beoordelen, is je blaadje ook beschadigd of zijn het gele vlekjes? ik ben geen ervaren kweker, weet alleen hoe spint en magnesiumtekort eruit ziet.
Kan je geen scherpere foto's maken ? Misschien wat verder van het blad niet elke camera kan dichtbij foto's maken of proberen de camera echt stil te houden?
Het helpt de ervaren kwekers als je aangeeft wat voor plantje het is, uit zaad of een stekje, wat voor aarde je plantje staat, staat hij buiten of onder een lamp of je wortelstimulator of voeding hebt gegeven etc.
heb je bij de diverse bladproblemen gekeken? Er zijn ook topics over watergeven, beter iets te droog dan iets te nat. Als je erop googled en je typed jointje draaien erbij dan stuurt google je naar alle topics hierover op dit forum, werkt makkelijker als zoekmachine van forum zelf. Veel kweekverslagen lezen, daar steek je heel veel van op. Succes !
Comment
Comment