Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bruine vlekken op blaadjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bruine vlekken op blaadjes

Korting op 420shop
    hallo medemensen

zoals ik al in de titel gezegt heb , heb ik bruine ovale vormige vlekjes op het blad van mijn white russian
    dit is nogmaar sinds vandaag , ook voelen de bladeren redelijk droog aan en gaan ze opkrullen
    20140612_202803.jpg20140612_202747.jpg
    alvast bedankt !

Re: bruine vlekken op blaadjes

Is dat een white russian? Wat heb je ermee gedaan dat ie zo gestrekt is normaal zijn dat bossige plantjes.
    Kan verbranding zijn van de zon. In samenwerking met de voeding die je geeft. Bladeren zijn donkergroen zo weet ik dat je voeding geeft of een goed bemeste grond gebruikt.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

wel het kan white russian zijn of bubblegum ben er niet zeker van , had 2 zaadjes maar hebn ze bij mekaar gelegd beetje dom van me maarja ...
      klinkt wel logisch want ze had ook geen water meer wanneer ik thuis kwam ;l
      enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen ?
      Last edited by jahwarrior; 13 June 2014, 14:34.

Comment

Dat is schade van te nat staan.

Als ze niet genoeg hebben aan 1x water per dag kun je ze beter in een grotere pot zetten dan een heleboel water geven.

Wanneer geef je water :

Lift de pot van de grond.

Pot zwaar : geen water geven.
        Pot licht : water geven.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

oh wel ik heb dit probleem juist achter er geen water meer inzat maar idd heb ze nu extra water gegeven en ziet er nog betreurder uit ;l zal hem maar droog zetten
          moet ik hem nu meteen verpotten of best nog wat wachten tot dat ze weer wat beter uit ziet ?

bedankt voor de hulp btw
          Last edited by jahwarrior; 13 June 2014, 15:15.

Comment

Bezig...
          X