Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

dame bijna dood?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    dame bijna dood?

    Korting op 420shop
    Beste Collega's,

    Ik heb een aantal planten staan tussen het maisveld en graanveld. Nu zag ik gister dat de planten stervende zijn. Komt dit doordat er bestrijdingsmiddel overheen is gegaan of heeft het een andere oorzaak? IMG-20140615-WA0001.jpg

    #2
    Re: dame bijna dood?

    erg gezond ziet ze er niet uit nee maar het is hoe dan ook gewoon afwachten.... Wordt er zoiezo ook niet geadviseerd om pas na 1 July het veld in te gaan om zo de bestrijdingsmiddelen tegen te gaan? Las er gisteren toevallig een stukje over op JD

    Comment


      #3
      Re: dame bijna dood?

      Ziet eruit of ze het erg warm heeft gehad, in combinatie met een slecht wortelgestel en droogte.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: dame bijna dood?

        Is verplaatsen een optie of wachten tot mogelijk herstel?

        Comment


          #5
          Re: dame bijna dood?

          Dat is kiezen of delen.
          Verplaatsen: wortelbeschadiging + langzaam herstel, maar je kunt wel tussentijds ingrijpen.
          Laten staan: langzaam herstel, maar tussentijds ingrijpen is niet mogelijk.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: dame bijna dood?

            Ik ga het wel even aanzien, thnx voor de reacties!

            Comment

            Bezig...
            X