Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verbranden puntjes en gele vlekken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verbranden puntjes en gele vlekken.

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    Ik zit in week 4 van de (echte) bloei. Ik heb tot nu toe een aantal weken dagelijks elixer basisvoeding gegeven. (Ec 1.30-1.45)

    1 plantje begon verbranden puntjes te krijgen. Heb toen even 2 dagen alleen water gegeven en het leek niet verder te gaan.

    Toen weer om de dag voeding gaan geven (EC: 0.9). Maar nou lijkt het toch wel aardig door te gaan zetten. De gehele plant heeft verbranden puntjes en de randen beginnen ook bruin te worden. En er komen gele vlekken op de bladeren.

    Heb in Monty's bladproblemen topic gekeken maar kan nog niet met zekerheid door oorzaak zeggen.

    De overige 3 planten hebben nergens last van. De betreffende plant is wel het verst kwa top ontwikkeling en zo. Dus ik denk(hoop) dat het op een te kort duidt.

    Wie o wie heeft er een idee?

    Al vast bedankt!

    Grts Bash!
    (De foto van de gehele plant is van 2 dagen terug, de andere van 10minuten geleden.)

    ImageUploadedByTapatalk1402832397.554499.jpgImageUploadedByTapatalk1402832411.377519.jpg



    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Verbranden puntjes en gele vlekken.

      Oke thanks, ik geef alleen nog geen bloeivoeding. En zit kwa voeding die ik tot nu toe gegeven heb op de helft van de aanwijzingen op de fles. Zou 5ml/L moeten zijn en ik geef 2,5ml/l. Maar misschien toch maar deze plant alleen water geven.

      Edit: Toch nog even in het blad problemen topic zitten neuzen. En het lijkt het meest op een Kalium te kort.

      Iemand die uitsluitsel kan geven?

      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Last edited by BuTTonBaSHer; 15 June 2014, 15:13.

      Comment


        #4
        Re: Verbranden puntjes en gele vlekken.

        Waarom geef je geen bloeivoeding ?
        Tijdens de bloei heeft ze meer behoefte aan fosfor en kalium.
        Dat extraatje zit in bloeivoeding.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Verbranden puntjes en gele vlekken.

          Bedankt
          Last edited by BuTTonBaSHer; 25 June 2014, 10:35.

          Comment

          Bezig...
          X