Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

licht groene bladeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: licht groene bladeren

Hahahaha nou das dus fijn om te wete ahahaha je wilt natuurlijk nieta fout doen en dan over doe je t :p ja had ik dus als eerst met water omdat ik dacht dat ze telkens te weinig hadden steeds teveel gaf ik heb begrepe dat alles een tijd heeft t geven van ijzer kalium kalcium maar ik weet dus niet wnnr precies ik hb zr vanaf zaad en best laat begonne dus met voeding geven waar door ze dus ook weer te weinig voeding krege :p heb zo veel fout gedaan dat ik eigelijk een beetje verbaasd ben om me eerste plantje in de groene bak dat die nu nog beter er uit ziet dan de andere

want dit ziet er ni uut zo plantjes in t zwarte zijn iets lichter van kleur geworde en hebbe dit soort blad

Comment

Kalk gebrek of blokkade.

Comment

Jow thnx flintstoned ik ga t op zoeken

Comment

Heren weten jullie wat dit betekenduploadfromtaptalk1405262860039.jpguploadfromtaptalk1405262868771.jpg

Ze hebbe ineens maar een vinger inplaats van 5 en ik merk dat ze aan t groeie zijn dus denk dat da revegen wel klopt maar hoezo maar een vinger elke blad echt raar does anybody know whats happening

Alvast bedankt

Comment

Men noemt dit stressblad.

Comment

Yeah..
              Zie bericht #16
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Okee reveggen dus :p is dat slecht of gewoon laten want ik had dus ergens geleze dat je t er af moet halen

Comment

Wat wil je eraf halen ? Dat blad ? Nee natuurlijk niet.
                  Doe even die bookmark van waar je dat gelezen hebt verwijderen.

Reveggen doe je niks aan, dat duurt een paar weken.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thnx qnq was ergens op inet waar ik t las :p maar vandaar dat ik t hier nog een keer vraag voor de zekerheid

Comment

Ff een update miss green gaat t super mee tenminste dat oogt zo

Comment

hallo dames en heren

Na een lange tijd ben ik er weer t is uit eindelijk goedgekome allemaal kwa groeien en bloeien alleen kwa smaak valt t heel erg tege ik krijg ni echt een bubbel smaak dacht eerst dat t te make had met te vroeg oogsten want heb ook een plant die eerder klaar was geoogst en late droge en moet zegge dat de "te vroeg" geoogste toppe veel lkkrder ware kwa smaak citroen achtig maar dit is nogsteeds geen bubbel wat ik had verwacht en hier met foto is de laatste en beste van allemaal na wat kieke en lezen en roke heb ik dus beslote om deze zo langzaam mogelijk te droge door de bladeren er op te laten na 2 dagen de fanleafs eraf halen en dn na 2 weken de rest er af hopelijk smaakt t dan wel beter ill keep in touch om te late wete maar wat ik me afvraag is mocht t niet smaken, waar t dan aan zou kunne liggen

Peace[emoji60]

Comment

Bezig...
                        X