Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stippen op me blad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stippen op me blad

Korting op 420shop
    Goeiedag stoners ik vroeg me af wat deze stippen op me planten zijn en of het kwaad kan / wat kan ik er tegen doen
    Attached Files

Re: Stippen op me blad

Da's opgespatte grond zeker ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Da's opgespatte grond zeker ?
      nee ze zaten eerst 2 weken in Zaai en Stekgrond en nu zitten ze in Universele grond.
      maar ik heb er ook nog 2 plantjes die in zaai en stekgrond zitten en die hebben hetzelfde.

Comment

bump

Comment

Als je een vergrootglas nodig hebt om het te zien, dan kan het nooit heel erg zijn. Niks aan de hand! Pas als het halve blad kapot gaat, dan mag je zorgelijk worden.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

53vz.jpg

Je zit hier niet op geenstijl.

Je opent een topic met bladproblemen in het verkeerde deel van het forum, geeft totaal geen informatie en verwacht binnen een paar uur de oplossing...tja

Kijk of het beweegt. Zie je beestjes ?
            Zo ja, surf naar de Helpdesk op JD en vergelijk je beestjes met foto's daar ?
            Last edited by QnQ; 21 June 2014, 20:17.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nee man zit geen beestjes op. Ik vind het gewoon vaag want het zit er normaal niet op .vandaar iemand nog suggesties?

Comment

Google op zwarte stippen op wietblad, klik op afbeeldingen en zoek een plaatje
                wat het meest op jouw probleem lijkt, ik dacht de foto in dit topic
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...p-mijn-planten Oh, is ook op dit forum.
                Is dit het niet, dan kijk je naar andere plaatjes wat op je probleem lijkt.
                Volgens mij heb je gevalletje GMZ , dat heb ik in begin van kweek onbewust ook gehad totdat ik wist dat er eenvoudig is om hier af te komen en wat ik hiervoor
                moest doen
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                  Google op zwarte stippen op wietblad, klik op afbeeldingen en zoek een plaatje
                  wat het meest op jouw probleem lijkt, ik dacht de foto in dit topic
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...p-mijn-planten Oh, is ook op dit forum.
                  Is dit het niet, dan kijk je naar andere plaatjes wat op je probleem lijkt.
                  Volgens mij heb je gevalletje GMZ , dat heb ik in begin van kweek onbewust ook gehad totdat ik wist dat er eenvoudig is om hier af te komen en wat ik hiervoor
                  moest doen
                  zou je mischien uit willen leggen hoe je dervanaf kwam ?. Dus jij had zelf ook deze stippen op je blad?

Comment

Gele vlekken & verbrande puntjes.

Goeiedag. Ik heb zojuist 4 U.K Cheese plantjes en een strawberry candy kush die last hebt van gele vlekken en verbrande blaadjes die ook beetje oprollen.

Hier enkele foto's .
                    IMG_3665.jpgIMG_1491.jpgIMG_5111.jpgIMG_6219.jpgIMG_8502.jpgIMG_9059.jpg

Tis erg zonde want ik wil dat ze groot worden hehe Iemand enig idee en wat ik er aan kan doen?

Thanks!

Comment

Re: Gele vlekken & verbrande puntjes.

Te nat te nat te nat. En de pot niet helemaal vol. Verklaart alles! Geef ze de ruimte (flinke potten) en pas water wanneer dat nodig is. Je bent ze nu aan het verdrinken namelijk. Dan schieten ze straks als een speer!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                        Te nat te nat te nat. En de pot niet helemaal vol. Verklaart alles! Geef ze de ruimte (flinke potten) en pas water wanneer dat nodig is. Je bent ze nu aan het verdrinken namelijk. Dan schieten ze straks als een speer!
                        De 3rde foto en 4 de staan in 35liter potten.
                        Maar het is dus geen ziekte / schimmel / ongedierte of magnesium of dergelijke tekort?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Mischien calcium tekort?

Comment

Als je een vergrootglas nodig hebt om het te zien, dan kan het nooit heel erg zijn. Niks aan de hand! Pas als het halve blad kapot gaat, dan mag je zorgelijk worden.
                          Tis niet met een vergrootglas bekeken zag het van een meter al.. Begint nu wat erger te worden. heb meer fotos in me andere topic

Hoop dat iemand een antwoord erop hebt. Ze hebben overig wel paar dagen geleden iets teveel voeding gekregen maar geef ze nu ook alleen maar water. iemand enig idee?

Comment

Geen ziekte. Misschien wortelschimmel - door te nat. Geen ongedierte. En aangezien de planten nog jong zijn, ga ik ook niet uit van een tekort. Dat komt vaak pas als ze twee keer zo groot zijn. Een beetje potgrond heeft voldoende voeding voor 6-8 weken. En zo oud zijn deze plantjes nog niet, of wel? Dan kun je een tekort ook uitsluiten. Gewoon te natte aarde. Dus effe een paar dagen geen water geven.

Beschadigd blad zal trouwens niet meer normaal worden, maar door even rustig aan te doen met water, voorkom je verdere problemen. En vul die potten effe tot de rand joh

Comment

Geen ziekte. Misschien wortelschimmel - door te nat. Geen ongedierte. En aangezien de planten nog jong zijn, ga ik ook niet uit van een tekort. Dat komt vaak pas als ze twee keer zo groot zijn. Een beetje potgrond heeft voldoende voeding voor 6-8 weken. En zo oud zijn deze plantjes nog niet, of wel? Dan kun je een tekort ook uitsluiten. Gewoon te natte aarde. Dus effe een paar dagen geen water geven.

Beschadigd blad zal trouwens niet meer normaal worden, maar door even rustig aan te doen met water, voorkom je verdere problemen. En vul die potten effe tot de rand joh
                              Toppetje! met zulk antwoord win ik goud ze zijn 2weken en 3 dagen ong. ik zal ze een paar dagen geen water geven want ik was van plan ze morgen te overpotten naar 35liter potten. moet ik daar dan ook water bijdoen als ik ze overgepot heb of alsnog 2-3 dagen wachten?

Thanks LR2

Comment

Bezig...
                              X