Beste kwekers,
Vorig jaar heb ik besloten om voortaan zelf mijn wietje te kweken.
Eerste poging was niet zo succesvol (welgeteld 4 gram van een plantje van 15 cm -__-).
En dit jaar dacht ik het wat beter aan te pakken. Het 2de royal dwarf zaadje wat bij de ''igrowcan'' zat doet het prima en staat ondertussen al in de bloei.
De andere, super lemon haze, heeft echter wat problemen.
Ruim een week geleden begonnen de onderste blaadjes geel te worden en zelfs af te sterven .
De blaadjes erboven vertonen kleine bruine vlekjes die vanuit de nerf beginnen.
Na wat googlen dacht ik dat het een magnesium tekort was of een te kleine pot.
Dus bij het overpotten heb ik wat kieseriet onder te aarde gemengd (zaai- en stekgrond).
Maar het blijkt alleen maar erger en erger te worden.
Nu hoopte ik dat jullie mij konden helpen met jullie expertise.
Verder gebruik ik de voeding die ik bij de eerder genoemde igrowcan heb gekregen (black gold),
een belichting of andere middelen die buiten het belgische gedoogbeleid vallen.
Vorig jaar heb ik besloten om voortaan zelf mijn wietje te kweken.
Eerste poging was niet zo succesvol (welgeteld 4 gram van een plantje van 15 cm -__-).
En dit jaar dacht ik het wat beter aan te pakken. Het 2de royal dwarf zaadje wat bij de ''igrowcan'' zat doet het prima en staat ondertussen al in de bloei.
De andere, super lemon haze, heeft echter wat problemen.
Ruim een week geleden begonnen de onderste blaadjes geel te worden en zelfs af te sterven .
De blaadjes erboven vertonen kleine bruine vlekjes die vanuit de nerf beginnen.
Na wat googlen dacht ik dat het een magnesium tekort was of een te kleine pot.
Dus bij het overpotten heb ik wat kieseriet onder te aarde gemengd (zaai- en stekgrond).
Maar het blijkt alleen maar erger en erger te worden.
Nu hoopte ik dat jullie mij konden helpen met jullie expertise.
Verder gebruik ik de voeding die ik bij de eerder genoemde igrowcan heb gekregen (black gold),
een belichting of andere middelen die buiten het belgische gedoogbeleid vallen.
Comment