Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zeer Snel Vorderend

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zeer Snel Vorderend

Korting op 420shop
    Hoi iedereen ik ben terug van weggeweest en word onmiddellijk geconfronteerd met problemen. Ik heb mijn meisje (hopelijk toch) gisteren verpot maar heb de pot enkel met water schoongemaakt er hing een vogelpoepje in maar volledig schoon gemaakt. Ze is ongeveer 6 of 8 weken oud. Ze staat in atami growmix krijgt bionova soil supermix nix meer. Het is 3 dagen geleden dat ze gevoed werd. Dit probleem was gisteren nog niet zichtbaar en deze ochtend ook niet of toch niet zo duidelijk dat ik het opmerkte. Maar toen ik thuiskwam van het werk.. de foto's spreken voor zich. Het gebeurt zo snel dat ik een ziekte ofzo niet uitsluit. Alvast bedankt voor jullie tijdIMG_0992[1].jpg[ATTACH]234049[/ATTACH]]234048[/ATTACH]IMG_0998[1].jpgIMG_0993[1].jpgIMG_0997[1].jpgIMG_0995[1].jpg
    Attached Files

Re: Zeer Snel Vorderend

Vergeten water geven?
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nee dat niet en bij het verpotten ook

Comment

Ik heb het wel eens zo snel zien gaan toen oma de voedingsflessen verwisselde, pk 13/14 was toen de killer.
        Dit ging ook van onder naar boven, lijkt erop dat jouw dame ook iets heeft mee gekregen waar ze nu op reageert.
        Vrees het ergste

Comment

lijkt een vergiftiging van het een of ander. Je schrijft terug van weggeweest. Misschien heeft iemand in je afwezigheid je een vervelende luur gelegd.

Het ziet in ieder geval niet uit als een normale overvoeding of ondervoeding. Vrees het ergste voor de plant.

Comment

Denk dat die inderdaad net even te droog heeft gestaan vorige week toen het een paar dagen zo warm was. Daarna een overdosis water.
            En die staat al vanaf het begin midden op het veld of heeft die eerst beschut gestaan ?

Dat er iets verkeerds in de aarde gegoten is kan ook, zeker.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hij heeft voornamelijk in huis overnacht en bij te felle wind of teveel regen ook binnen gestaan. maar overdag zeker 15 a 18 uur buiten bijna elke dag ik heb ook ontekt dat ik ongewild al 3 weken stadswater geef i.p.v. regenwater de zuurtegraad lag een stuk hoger tussen de 7.2 en 8.4 denk ik(met simpele tester). Niet goed voor voedingsopname dacht ik. Ik heb de indruk dat het probleem niet meer zo snel vorderd als gisteren maar die dode bladgeur blijft. Als hij wat droger staat zal ik hem wat spoelen met regenwater. enig idee wat ik met zijn vernielde en half vernielde blaadjes moet doen? Bedankt voor de reacties

Comment

Zet die plant buiten in de regen en laat hem staan niet elke keer verplaatsen dat haten planten en ook al waai het laten staan tis en plant geen suiker klontje
                Zitten gaten onder in je pot dus overige water loop er zo onder uit.
                Echt vies blad kan je verwijderen.
                God was never on your side..

Comment

zal ik doen. Bedankt

Comment

Bezig...
                  X