Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb sinds kort (1,5 maand) mijn eerste kweekje van twee plantjes thuis staan. Maar sinds ongeveer een week misschien iets langer beginnen sommige bladeren geel te verkleuren.
    Bij beide planten zijn de onderste twee bladeren helemaal geel, en nu beginnen iets daar boven nog twee bladeren te verkleuren.
    De plantjes staan buiten en ik geef ze alleen water. Als het niet heeft geregend geef ik ze ongeveer om de dag water.
    Verder staan de goed in de zon en is het lekker warm geweest de afgelopen paar dagen (misschien iets te warm?).

    Ik heb "Central Park" cocos potgrond gebruikt van de praxis.
    IMG_20140710_204824.jpg

    Herkent iemand het probleem, of kan mij helpen het probleem te achter halen?

    IMG_20140712_211836.jpgIMG_20140713_100204.jpg
    Attached Files

    #2
    Re: Gele bladeren

    Tijd om wat voeding mee te gaan geven.

    Comment


      #3
      Re: Gele bladeren

      Dit lijkt een stikstofgebrek te zijn je voorbemeste coco's zal uitgeput zijn. Je kweekt dus nu in feite op een leeg medium. Ik vrees dus dat je binnenkort nog wel meer tekorten gaat zien.

      Comment


        #4
        Re: Gele bladeren

        Bedankt, iemand tips qua wat voor voeding of zal ik maar naar de plaatselijk growshop gaan en daar vragen?

        Comment


          #5
          Re: Gele bladeren

          Je kunt ook even wat kweekverslagen doorbladeren om te zien welke resultaten met heeft met bepaalde voeding.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Gele bladeren

            oki thnx zal ik doen

            Comment


              #7
              Re: Gele bladeren

              dat zijn nog eens gierige potten!
              had je niet beter OF de pot tot de rand kunnen vullen OF 'n kleinere pot kunnen gebruiken????
              beetje voeding geven zullen ze wel op prijs stellen waarschijnlijk.
              jij leeft toch ook niet alleen op water en brood!
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Gele bladeren

                ja achteraf had ik de potten liever tot de rand gevuld. Volgende keer beter.
                Op de verpakking van de potgrond stond voor 6 maanden voeding. Leek mij daarom nog niet nodig.
                Maar zal morgen wel ff wat voedsel voor ze halen..

                Comment


                  #9
                  Re: Gele bladeren

                  6 maanden voeding? ik denk eerder 6 weken

                  Comment

                  Bezig...
                  X