Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bruine vlekjes en vervorming op nieuw blad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bruine vlekjes en vervorming op nieuw blad

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik zit met een probleempje, mijn white widow autoflower plant heeft bruine uiteinden op de jongste bladeren. ook zijn de uiteinden lichtelijk vervormd. Het zouden insecten kunnen zijn, want ik zie wel wat stipjes maar het is moeilijk te zien en heel klein. De rest van de plant is gezond. Mijn plantje is 3 weken oud en het er was sprake van een lage luchtvochtigheid de laatste dagen. Heeft iemand advies? Het probleem is net begonnen en als ik weet wat ik erop moet spuiten kan misschien erger voorkomen.
    Attached Files

Re: bruine vlekjes en vervorming op nieuw blad

mm is lastig te zien, zou zeggen wacht het gewoon even af zal vast wel goed komen volgende keer wel overigens gewoon de pot vullen tot de rand je hebt nu (denk ik) een 11 liter pot met een magere 8 liter erin. Een autoflower heeft hier over het algemeen wel genoeg aan maar zou hem lekker vullen de volgende keer

Comment

Ik zie ook niet zo goed wat je bedoelt.
      Op de foto lijkt het of er gewoon stukjes van het blad geknabbeld zijn ?

Heb je een konijn ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Konijnen of andere dieren kunnen niet bij mijn plant, hij staat namelijk op het dak. Maar toen ik later weer keek, zag ik heel, heel kleine zwarte puntjes op mijn bladeren. Ik denk dat het spint o.i.d. is omdat het zo klein is. Ik ben maar vast begonnen met een knoflookmengsel op mijn blad te spuiten. Ik zal morgen weer posten hoe het gaat.

Comment

hmm, het lijkt met een sisser af te lopen, de bladschade wordt niet erger.. Vandaag krijg ik ook een bestrijdingsmiddel tot mijn beschikking. Tot die tijd heeft de knoflookgeur goed geholpen

Comment

Mooi toch.
            Het ligt er een beetje aan welk middeltje je hebt, maar bij de meeste moet je het ongedierte raken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
            X