Re: Nieuwe bladeren geel/wit
oke dit probleem kan ik, en dit is heel simpel te verhelpen.
vorig jaar had ik dit ook bij 1 van mij casey jones stekken.
het probleem was dus na allerlei dingen te proberen dat het niet verbeterde,
en daarom veeg ik nu alle bovenstaande reacties van tafel om het makkelijk voor je te maken, want geen 1 zal je helpen of wat betekenen,
wat je moet doen is je plant dus verpotten na een grotere pot, je zult zien dat je meer wortels ziet als aarde nog en dat is het hele probleem.
moet je me echt in geloven, in me topic kun je het ook terugzien van 2013
je plant zal na de verpotting weer goed groeien, en al het niewe blad zal deze sympthonen niet meer vertonen, echter het gedeelte wat dit wel laat zien, zal nog wel een lange tijd blijven, maar uitendelijk word het weer groen maar dat duur wel even.
succes en doe het maar wat ik je zij
staff
oke dit probleem kan ik, en dit is heel simpel te verhelpen.
vorig jaar had ik dit ook bij 1 van mij casey jones stekken.
het probleem was dus na allerlei dingen te proberen dat het niet verbeterde,
en daarom veeg ik nu alle bovenstaande reacties van tafel om het makkelijk voor je te maken, want geen 1 zal je helpen of wat betekenen,
wat je moet doen is je plant dus verpotten na een grotere pot, je zult zien dat je meer wortels ziet als aarde nog en dat is het hele probleem.
moet je me echt in geloven, in me topic kun je het ook terugzien van 2013
je plant zal na de verpotting weer goed groeien, en al het niewe blad zal deze sympthonen niet meer vertonen, echter het gedeelte wat dit wel laat zien, zal nog wel een lange tijd blijven, maar uitendelijk word het weer groen maar dat duur wel even.
succes en doe het maar wat ik je zij
staff
Comment