Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Overtollige regen is het probleem?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Overtollige regen is het probleem?

Kom net terug van vakantie en dan zie ik dit... Is de spint terug gekomen? Ik heb het meerdere malen bespoten, 1 van de 4 planten is bijna helemaal kapot maar de andere zien er nog goed uit op een paar gaten in de blaadjes na.. Houden die beesten dan echt nooit op.. Blijven bespuiten of...?
    Alvast bedankt

Comment

Lijkt me rupsen vraat.

Comment

Heb net gelezen dat spruitjes of bloemkool naast de pot zetten helpt? Zou dat bij mij ook het geval zijn of is dat enkel bij een specifiek soort rups? Ik zie trouwens nergens beestjes zitten...

Comment

Koolwitjes vinden spruitjes idd erg lekker. Het zouden ook slakjes kunnen zijn geweest.

Comment

Heb net nog iets beter gekeken en tussen de buds en de steel zaten er een paar, klein en bijna het zelfde groen als de bladeren, zal nog verder zoeken naar andere en kijken om er spruitjes naast te leggen! Bedankt!

Comment

Ja heb ook problemen met rupsen. En mischien als je met zo een gat zit in het midden van het blad kan je ook te maken hebben met een groene stinkwants.
              download.jpg

Zeker eens zien want ik had er 3 op 1plant.
              Voor de rupsen kijken op je gekrulde blaadjes hebt bij de toppen ongeveer want ze kruipen het liefst zo hoog mogelijk.
              Groene,bruin/grijze en gele rupsjes.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Een tip voor u spint. Probeer roofmijt te kopen als ze maar blijven komen.

Comment

Hmm oke, thanks zal er zeker voor kijken!

Comment

Hallo, heb nog even een vraagje ivm trichomen, nu heb ik gelezen dat de verkleuring ervan gepaard gaat met het bruin worden van de meeldraden. Maar de meeldraden van mijn kleintjes zijn bruin terwijl ik nog niet eens trichomen zie! Ik zie wel de haartjes maar nog geen bolletjes die erop zitten, het is autoflower critical die nu toch al 9 weken staat... Misschien door het slechte augustus weer?

Ik heb ook niet het gevoel dat ze alle 4 helemaal uitgebloeid zijn, ze staan er ook mooier bij dan ik ze al al die tijd gezien heb :p ...

Comment

veel meer inzoomen dan zie je het vast.
                    Baas in eigen brein.

Comment

De haartjes worden ook bruin als een plantje bevrucht is, of als ze te nat worden.

Trichomen zijn kleiner dan je denkt.
                      Ik zie er genoeg op je foto's, je weet alleen niet waar je naar moet kijken.

IMG_0673.jpg IMG_0218.jpg IMG_0032.jpg Amber.jpg
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hmm ja zou beter een beter vergrootglasje of lensje kopen zeker? Of zou je zo al kunnen zeggen of ze oogstbaar zijn?

Comment

Bezig...
                        X