Wie weet raad en kan mij zeggen waarom ik op dag 27 v/d bloei al zoveel blad verlies heb,staan ze te nat,of is het over of ondervoeding.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Tuinbroeks bladprobleem
Collapse
X
-
Re: Tuinbroeks bladprobleem
Thanx meglow
Nee geen gekrulde randen en de temp hou ik net op 29, 9 alleen is het dan overdag 24* cel.Dus beter eers alleen water proberen? De bladeren bij de toppen zijn perfect.Ja en dan heb ik ook nog voeding op proef van innogreen.
En daar heb ik nog geen volle run mee gedaan, maar die voeding hielp ze snel door de groei en goed,nu gebruik ik dus de bloeivariant.Overvoeding het zou best kunnen.Morgen een beetje water en nog eens kijken.
De lv was wel hoog 56% normaal bouw ik dataf naar 40%
Comment
-
Re: Tuinbroeks bladprobleem
In jou geval zou ik een heel klein beetje stikstof(n) geven moet je maar ff in monty's bladprobleem oplosser kijken
Te weinig licht zou je moeten checken door vanaf je bladerdek een 40cm moeten meten naar benedenProbeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment
Comment