Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

In de bloei blad problemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

In de bloei blad problemen

Korting op 420shop
    Ik ben als beginner tegen het volgende probleem aangelopen. Een tijdje gelden begonnen de bladeren eruit te zien als op de foto's. De bladeren zijn uitgedroogd.

Ik geef hem geen voeding kan het daaraan liggen?

20140807_201047.jpg20140807_201103.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Fosfor, dus bleoivoeding?
    Attached Files
    Een blow in de morgen.....

Re: In de bloei blad problemen

Bedankt voor de reacties eh

Comment

graag gedan stoutologie
      heb je al is bij monty's bladproblemen gekeken?
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

ja er zijn zoveel topics over bladproblemen in een uurtje moet je er achter kunnen zijn waar je last van hebt denk ik succes verder
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Ja heb ik gezien, heb naar aanleiding daarvan het vermoeden dat het om fosfor gaat dus de plant boeivoeding moet gaan geven. Dat weet k niet zeker, vandaar de post. Ik weet ook dat het de bedoeling is dat je eerst zelf kijkt, heb ik gedaan. Misschien niet heel uitgebreid. Maar kom op eh! Help een stoner-broeder in nood!!

Comment

zou ook kalcium te kort kunnen zijn! heb je nog enkele duidelijkere foto's? ook van je hele plant?
            je mag sowieso al voeding geven volgens mij!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Zou die dorre bladeren ook wegknippen.
              Of hou je dan geen blad meer over....

Comment

Hoe begon het probleem? Eerst vergelen of metteen uitgedroogd. Je bent wel wat laat he met je probleem. Hoever zit je al in de bloei? Welk medium? Ik denk namelijk dat het vooral het leegtrekkem van de bladeren is. Aangezien je zei dat je geem voeding hebt gegeven. Dan krijg je natuurlijk wel tekorten. Hoe snel is het gegaan tot op het punt dat ze er nu uit ziet?
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

2 weken geleden begon het, maakte me niet zo druk want het zat en zit alleen op de takken waar geen toppen zitten. Ze werden niet eerst geel ofzo, eerder donker. Maar nu zijn alle bladeren behalve op de takken met toppen verdord. Foto's zet ik er morgen weer op. De plant staat( ja zonde ) in simpele tuinaarde in een emmer. Alleen water gegeven , geen voeding.

Comment

Lets not criticize but legalize

Comment

Ook geen gaten in de emmer, maar voor de bloei geen problemen mee gehad. Ik ga morgen bloeivoeding halen en gaten in die emmer boren. Hoop dat er nog wat te redden valt, top begon er al goed uit te zien.

Comment

Die gaten zijn er voor, vooral bij regen, dat de grond of cocos waar je in groeit, zijn overtollig water kwijt kan.
                        Kan dat niet , dan gaan je wortels rotten.

Kijk vooral naar nieuwe bladen, als die er weer goed uitzien, ben je goed bezig.
                        Lets not criticize but legalize

Comment

Thnx ! Ben benieuwd

Comment

Heb aardig wat bladeren weggeknipt, gaten geprikt in de emmer en bloeivoeding gegeven. Hoop snel te kunnen oogsten, alleen nog geen microscoop, op hoop van zegen!

20140809_174648.jpg20140809_174734.jpg20140809_174817.jpg

Comment

Bloeiende planten hebben nood aan P en K. Geef je geen extra voeding mee via de wortels, gaat je plant als de voeding opgebruikt is in de grond, de bladeren als reserve aanspreken om aan de voedingsbehoefte te voldoen.

Zo te zien heeft de plant allerlei tekorten maar vooral fosfor door die paarse vlekken.

Comment

Bezig...
                              X