Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

oranje vlekjes op het blad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

oranje vlekjes op het blad

Korting op 420shop
    hallo forum leden, ik heb even een account aangemaakt om te kunnen vragen wat de problemen zijn van mijn plantje...ik zelf vind het plantje er erg goed uitzien, maar sinds 2 dagen beginnen er ineens oranje vlekjes op de bladeren te komen

ik heb een paar fotos meegepost zodat jullie het probleem ook kunnen zien, en misschien kunnen jullie mij vertellen wat de oorzaak is en hoe ik dit kan oplossen.

dit is voor mij de eerst keer dat ik een buitenplantje heb

groet paul

20140809_143654.jpg20140809_143625.jpg20140809_143654.jpg20140809_143628.jpg
    Attached Files

Re: oranje vlekjes op het blad

Ik zou me nog niet te druk gaan maken hij ziet er verder ook nog gewoon gezond uit

Comment

Buitenplant zeg je? wel een beetje laat he... ik denk niet dat dat iets word.
      Of ga je later naar binnen?

Comment

nou er is niks aan de hand geweest jullie hadden gelijk en ja de plant staat nu binnen 20140830_131314.jpg20140830_131331.jpg20140830_131341.jpg ik heb er een paar fotos bij gedaan...zo te zien is hij ook al in bloei

Comment

Bezig...
        X