Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladprobleempje ,geraak er niet echt uit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: bladprobleempje ,geraak er niet echt uit

buxusmest

Gebruik

Besproei 1 keer per week de gehele plant. Asef Buxusmest wateroplosbaar lost volledig op in water. Voor het verdelen kan een gieter of plantenspuit worden gebruikt. Doe dit nooit in volle zon, maar bij voorkeur 's avonds tegen zonsondergang. 1 maatschepje (10g) is voldoende voor 10 liter water.Samenstelling

HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

thks ,ik ga dit zeker proberen en hou jullie op de hoogte .
      hopelijk mooie nazomer want tis hier echt kutweer in belgie

Comment

Hey,

Even update , er komen inderdaad wat roestvormige plekjes bij en randjes krullen om.
        Heb even bij aveve raad gevraagd en zij bevolen kieseriet aan , heb dit dan ook gaan halen .
        Iemand ervaring en gebruik want op de doos staat niets , het merk is dcm .

Grtz

Comment

Met kezeriet voeg je magnesium toe. Ik blijf er echter bij dat je blad geen Mg gebrek vertoont maar een K blokkade. Geen foto van het verloop na je laatste foto?

Comment

Komt eraan
            Isvpk 13 14 tievoegen oplossing dan? Ik heb dat nog staan van binnenkw
            Grt

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

CIMG6417.jpgCIMG6413.jpgCIMG6414.jpgvoila het verdere verloop , kan u me zeggen hoe ik dit kan aanpakken , buxusmestkorrels heb ik staan , maargaat dit snel genoeg werken?

Comment

PK 13/14 zou kunnen of een andere kalium houdende meststof zoals kalisalpeter, 5 gram op lossen in 10 liter water.

Comment

Bezig...
              X